کلیدواژه افراد مشهور / (13 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : شیرخدایی، میثم ؛ نویسنده : عابدین، بهاره ؛ حسین زاده آهنگر، امیر ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»زمستان 1402، دوره دهم - شماره 4 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 68 تا 93 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتنگرش به برندقصد خریدافراد مشهورقدرت ستارهمصرفکنندگاننگرشاعتمادپژوهش
-
2.
نویسنده : اسماعیلی، محمدجواد ؛ پهلوان، منوچهر ؛ نویسنده مسئول : حیدرآبادی، ابوالقاسم ؛
مجله:جامعه شناسی سیاسی ایران»دی 1401 - شماره 26 ISC (14 صفحه - از 1196 تا 1209 )
کلیدواژه ها:شهرتشبکههای اجتماعیافراد مشهورسلبریتیمشارکت سیاسی و اجتماعیسلبریتیهااجتماعیسیاسیمخاطبانمشارکتفرهنگ
-
3.
نویسنده مسئول : احمدی، سیروس ؛ نویسنده : سید عالی نژاد، آزاده ؛ عسگر، علی ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»پاییز 1401، دوره نهم - شماره 3 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (32 صفحه - از 56 تا 87 )
کلیدواژه ها:Purchase Intentionقصدخریدجذب مصرفکنندهافراد مشهورشخصیّتهای انیمیشنینگرش به تبلیغ و برندConsumer attractioncelebritiesAnimated charactersAttitude to advertising and brandانیمیشنتبلیغاتقصد خریدنگرششخصیتمصرفکنندگانقصد خرید مصرفکنندگان
-
4.
نویسنده : بخشعلی دهکردی، نرگس ؛ فراهانی، ابوالفضل ؛ صفانیا، علی محمد ؛ نویسنده مسئول : نیکبخش، رضا ؛
مجله:مطالعات راهبردی ورزش و جوانان»تابستان 1401 - شماره 56 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 9 تا 25 )
کلیدواژه ها:قصد خریداعتبار منبعافراد مشهورصحهگذاریPurchase Intentioncelebritiesendorsementsource-credibilityconsumer&rsquo؛ s involvementدرگیری مصرفکنندهمدلمحصولاتصحه
-
5.
نویسنده : کوشا، بهناز ؛ دانایی، ابوالفضل ؛ نویسنده مسئول : رشیدی، احتشام ؛
مجله:رسانه های دیداری و شنیداری»بهار 1400 - شماره 37 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (38 صفحه - از 96 تا 133 )
کلیدواژه ها:تجارت اجتماعیاینستاگرامافراد مشهورنگرش به نشان تجاریجذابیت محصول
-
6.
نویسنده مسئول : ذاکریان، اکبر ؛ نویسنده : جاور، حسین ؛ بطحایی، سید فرهاد ؛
مجله:دانش حقوق عمومی»زمستان 1399،سال نهم - شماره 30 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 117 تا 139 )
کلیدواژه ها:حریم خصوصیمصلحت عمومیافراد مشهورسلبریتیانتظار معقول و متعارف
-
7.
نویسنده : امینی، شهلا ؛
مجله:مدیریت بازاریابی هوشمند»آذر و دی 1399، دوره اول - شماره 5 (18 صفحه - از 45 تا 62 )
کلیدواژه ها:برندبرند مقصدمشارکت برنداثرات افراد مشهورمشاهیر ادبیارتباط سلفتعامل با برندگردشگرانمقصدمشارکتادبیتعاملافراد مشهور
-
8.
نویسنده : باقری، هادی ؛ نویسنده مسئول : بیگلری، نسرین ؛
مجله:مطالعات بازاریابی ورزشی»پاییز 1399- شماره 3 (22 صفحه - از 51 تا 72 )
کلیدواژه ها:تبلیغات تجاریارتباطات بازاریابیصحه گذاریافراد مشهور
-
9.
نویسنده : شباهنگ، رضا ؛ فیروزی، دکتر منیژه ؛ باقری شیخانگفشه، فرزین ؛ صدقیان، سیده فرناز ؛
مجله:رویش روان شناسی»آذر 1398 - شماره 42 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (10 صفحه - از 139 تا 148 )
کلیدواژه ها:پرستش افراد مشهورتعامل فرا اجتماعی با افراد مشهورنگرانی تصویر بدنافراد مشهور
-
10.
نویسنده : مقامی، امیر ؛ عطاران، نادیا ؛
مجله:مطالعات حقوق عمومی»تابستان 1398، دوره چهل و نهم - شماره 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 311 تا 331 )
کلیدواژه ها:رسانهشهرتحریم خصوصیکنوانسیون اروپایی حقوق بشرافراد مشهوررسانههاحقزندگی خانوادگیحق حریم خصوصی