کلیدواژه وفاداری برند خرده فروش / (1 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : خدامی، سهیلا ؛ اصانلو، بهاره ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1395 - شماره 23 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 89 تا 106 )
کلیدواژه ها:بازاریابی تجربیشخصیت برند خرده فروشارزشهای تجربیوفاداری برند خرده فروشمدلمشتریپژوهشبازاریابیارزشهای تجربی
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه تحقیقات بازاریابی نوین 1 |
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (1 مقاله)