بخشی زاده، علیرضا/ 11 مقاله
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 9 |
علوم اجتماعی 1 |
تربیت بدنی 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 11 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 8 |
الف 1 |
علمی-ترویجی 1 |
-
1.
نویسنده : بخشی زاده، علیرضا ؛ کردنائیج، اسداله ؛
مجله:پژوهشنامه بازرگانی»بهار 1397 - شماره 86 ، الف (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 65 تا 88 )
کلیدواژه ها:اعتبار برندشخصیت مشهورمجتمع تجاری الماسموفقیت مجتمع تجاری
-
2.
نویسنده : ممبینی، حسین ؛ بخشی زاده، علیرضا ؛ جهانی، مهدی ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»بهار 1396 - شماره 33 ، C (دانشگاه آزاد (16 صفحه - از 51 تا 66 )
کلیدواژه ها:بازاریابیرفتار مصرفکنندهوفاداری مشتریانمجتمع تجاری
-
3.
نویسنده : بخشی زاده، علیرضا ؛ کردنائیج، اسداله ؛ خداداد حسینی، سیدحمید ؛ احمدی، پرویز ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1395 - شماره 23 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 1 تا 24 )
کلیدواژه ها:آگاهی از برندوفاداری به برندترجیح برندابعاد بصری تبلیغات محیطیمجتمع تجاریتبلیغات محیطیمشتریانترجیحتایپوگرافیلوگووفاداریپژوهش
-
4.
نویسنده : بخشی زاده، علیرضا ؛ کردنانیج، اسداله ؛ خداداد حسینی، سیدحمید ؛ احمدی، پرویز ؛
مجله:پژوهش های ارتباطی»زمستان 1395 - شماره 88 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 125 تا 147 )
کلیدواژه ها:بازاریابینگرشرفتار مصرفکنندهوفاداریتبلیغات تلویزیونیتبلیغاتتجاری
-
5.
نویسنده : بخشی زاده، علیرضا ؛ کردنائیج، اسداله ؛ خداداد حسینی، سیدحمید ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»فروردین و اردیبهشت 1395 - شماره 76 ، علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (13 صفحه - از 1 تا 13 )
کلیدواژه ها:بازاریابیرفتار مصرف کنندهتبلیغات شفاهیمجتمع تجاری
-
6.
نویسنده : مشبکی، اصغر ؛ بخشی زاده، علیرضا ؛ عیدی، فاطمه ؛ مرادی، امید ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1394 ، سال پنجم - شماره 4 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 21 تا 38 )
کلیدواژه ها:بازاریابیاعتبارسنجی توزیعکنندهمشتریان خرده فروشصنعت استیلتوزیعتوزیع
-
7.
نویسنده : خدادادحسینی، حمید ؛ جعفرزاده کناری، مهدی ؛ بخشی زاده، علیرضا ؛
مجله:مطالعات مدیریت ورزشی»فروردین و اردیبهشت 1394 - شماره 28 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 33 تا 54 )
کلیدواژه ها:فوتبالارزش ویژۀ برندباورهای شکلدهندۀ نگرش به تبلیغات فوتبالینگرش نسبت به تبلیغاتتبلیغاتورزشتبلیغات از طریق ورزشاطلاعات محصولارزش
-
8.
نویسنده : احمدی، پرویز ؛ جعفرزاده کناری، مهدی ؛ بخشی زاده، علیرضا ؛
مجله:پژوهشنامه بازرگانی»تابستان 1393 - شماره 71 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 65 تا 94 )
کلیدواژه ها:صنعت مواد غذاییوفاداری به برندارزش ویژه برندهویت برند
-
9.
نویسنده : کردنائیج، اسد الله ؛ بخشی زاده، علیرضا ؛ علی پور، مهدی ؛ جعفرزاده کناری، مهدی ؛
مجله:مدیریت فرهنگ سازمانی»تابستان 1392، دوره یازدهم - شماره 2 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 189 تا 210 )
کلیدواژه ها:پایبندی به وظایف دینیعبادات فردی و جمعیاخلاق فردی و جمعیاخلاق تعامل با طبیعتآموزش و پرورش
-
10.
نویسنده : رحیمی، فرج الله ؛ زراءنژاد، منصور ؛ بخشی زاده، علیرضا ؛
مجله:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»نیمهی دوم 1391، سال چهارم - شماره 8 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 13 تا 40 )
کلیدواژه ها:عملکرد کسب وکارفرهنگ سازمانيخلق دانش سازمانيتبديل دانششرکت ملي حفاري ايران شبکه ي اجتماعيحمايت خانوادگيديده بان جهاني کارآفرينيدانشفرهنگفرایند خلق دانشخلق دانشکارکنانپارسونز