کلیدواژه تبليغات از طريق ورزش / (8 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : کردلو، حسین ؛ خدایاری، عباس ؛ نویسنده مسئول : الهی، علیرضا ؛
مجله:پژوهش در مدیریت ورزشی و رفتار حرکتی»پاییز و زمستان 1399 - شماره 36 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (13 صفحه - از 18 تا 30 )
کلیدواژه ها:باورهانگرشتماشاگران فوتبالتبلیغات از طریق ورزشتماشاگرانباورمحصولاتمشتریاناطلاعات محصول
-
2.
نویسنده مسئول : کردلو، حسین ؛ نویسنده : تیموری، اتوسا ؛ ناصریان، عباسعلی ؛
مجله:پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش»تابستان 1397، شماره 34 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (13 صفحه - از 45 تا 57 )
کلیدواژه ها:بازاریابینگرشباورتبلیغات از طریق ورزشتماشاگران بانوان
-
3.
نویسنده : کشمیری، نسیم ؛ الهی، علیرضا ؛ اکبری یزدی، حسین ؛
مجله:مدیریت و توسعه ورزش»پاییز 1397 - شماره 15 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 115 تا 138 )
کلیدواژه ها:اعتباریابیتحلیل عاملی تاییدیاثربخشی تبلیغاتتبلیغات از طریق ورزش
-
4.
نویسنده : کشمیری، نسیم ؛ الهی، علیرضا ؛ اکبری یزدی، حسین ؛
مجله:مطالعات مدیریت ورزشی»مرداد و شهریور 1396 - شماره 43 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 39 تا 60 )
کلیدواژه ها:تماشاگرلیگ برتر فوتبالاثربخشی تبلیغاتمدل AIDAتبلیغات از طریق ورزشتبلیغاتتماشاگرانپژوهشمدل
-
5.
نویسنده : فتحی، فرهاد ؛ الهی، علیرضا ؛ صفاری، مرجان ؛
مجله:مدیریت و توسعه ورزش»بهار و تابستان 1395 - شماره 8 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 185 تا 200 )
کلیدواژه ها:نوستالژی برانگیختهشخصیت نوستالژیکهوادار ورزشیتبلیغات از طریق ورزشتاثیرپذیری نوستالژیک
-
6.
نویسنده : کردلو، حسین ؛ الهی، علیرضا ؛ خدایاری، عباس ؛
مجله:پژوهش در مدیریت ورزشی و رفتار حرکتی»بهار و تابستان 1394 - شماره 25 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 61 تا 72 )
کلیدواژه ها:استانداردسازیروایی و پایاییابزار اندازه گیریباورپذیری تبلیغات ازطریق ورزشتحلیل عاملی تاییدی(CFA)باورپذیری تبلیغات از طریق ورزشتبلیغات از طریق ورزشباورتماشاگرانمؤلفهابزاراطلاعات محصول
-
7.
نویسنده : خدادادحسینی، حمید ؛ جعفرزاده کناری، مهدی ؛ بخشی زاده، علیرضا ؛
مجله:مطالعات مدیریت ورزشی»فروردین و اردیبهشت 1394 - شماره 28 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 33 تا 54 )
کلیدواژه ها:فوتبالارزش ویژۀ برندباورهای شکلدهندۀ نگرش به تبلیغات فوتبالینگرش نسبت به تبلیغاتتبلیغاتورزشتبلیغات از طریق ورزشاطلاعات محصولارزش
-
8.
نویسنده : رسولی، سیدمهدی ؛ ساعت چیان، وحید ؛ الهی، علیرضا ؛
مجله:مطالعات مدیریت ورزشی»مرداد و شهریور 1393 - شماره 24 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 59 تا 74 )
کلیدواژه ها:مطالعه مورديصحه گذاريتبليغات از طريق ورزشرفتار خريدحسين رضازادهقصد خرید مشتریانقصد خرید مشتری
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (4 مقاله)
- ب (3 مقاله)
- ج (1 مقاله)