صفرنیا، حسن/ 12 مقاله
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 8 |
میان رشته ای 2 |
جغرافیا 1 |
علوم اجتماعی 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 12 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 5 |
ج 1 |
-
1.
رابطه میان مدیریت دانش مرتبط با زلزله و تابآوری(مطالعه موردی: داوطلبان آموزشدیده محله سرآسیاب کرمان)
نویسنده : حسینی، سید سجاد ؛ صفرنیا، حسن ؛ پورسعید، محمدمهدی ؛
مجله:جغرافیا و مخاطرات محیطی»پاییز 1397 - شماره 27 ، ج (وزارت علوم/ISC (13 صفحه - از 75 تا 87 )
کلیدواژه ها:مدیریت دانشمدیریت بحرانکرماناجتماعات محلیتابآوری
-
2.
نویسنده مسئول : محمدي، زهرا ؛ نویسنده : صفرنيا، حسن ؛
مجله:مطالعات علوم اسلامی انسانی»تابستان 1396 - شماره 10 (جلد 1) (8 صفحه - از 1 تا 8 )
کلیدواژه ها:اخلاقآمیخته بازاریابیاعتماد مشتریاخلاقیات بازاریابی
-
3.
نویسنده : حسینی، سید سجاد ؛ صفرنیا، حسن ؛ پورسعید، محمد مهدی ؛
مجله:دانش پیشگیری و مدیریت بحران»پاییز 1395 - شماره 21 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (11 صفحه - از 273 تا 283 )
کلیدواژه ها:مدیریت دانشزلزلهبلایای طبیعیتاب آوریعوامل اجتماعی تاب آوریمحله سرآسیاب کرمان
-
4.
نویسنده : صفرنیا، حسن ؛ شفیعی، هادی ؛ افتخاری گیفان، رضا ؛
مجله:مطالعات کمی در مدیریت»زمستان 1394 - شماره 23 (22 صفحه - از 22 تا 43 )
کلیدواژه ها:کیفیت زندگی کاریبهره وریرتبه بندیتکنیک AHP
-
5.
نویسنده : صفرنیا، حسن ؛ احمدی، پرویز ؛ نثری، نیلوفر ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1392، دوره جدید - شماره 15 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 145 تا 164 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریرفتار شهروندی مشتریدرک عدالت
-
6.
نویسنده : زینلی، سینا ؛ صفرنیا، حسن ؛ ملاحسینی، علی ؛
مجله:تدبیر»تیر 1392 - شماره 253 (6 صفحه - از 17 تا 22 )
-
7.
نویسنده : صفرنیا، حسن ؛
مجله:پژوهش های مدیریت در ایران»تابستان 1390، دوره پانزدهم - شماره 2 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 85 تا 106 )
کلیدواژه ها:تعهد سازمانیامنیت شغلیهدف گذاریمشارکت در مالکیتکارکنان بانک های دولتی
-
8.
نویسنده : صفرنیا، حسن ؛ محمدی، محدثه ؛
مجله:تدبیر»خرداد 1390 - شماره 229 (7 صفحه - از 46 تا 52 )
کلیدواژه ها:موقعیتیابیاطلاعاتارتباطاتمصرفکنندگانبازارمحصولبرند سبزبازاریابی
-
9.
نویسنده : نبی زاده شهربابکی، فاطمه ؛ صفرنیا، حسن ؛ عباسی، عباس ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»بهار 1390، دوره سوم - شماره 1 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 161 تا 176 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترضایتمندیمشتریان کلیدی
-
10.
نویسنده : سلطانی گردفرامرزی، محمد سالار ؛ صفرنیا، حسن ؛
مجله:تدبیر»تیر 1389 - شماره 218 (9 صفحه - از 16 تا 24 )
کلیدواژه ها:بحرانارتباطات بحراناطلاعاتمدیریت بحرانسازمانتیمارتباطرسانههامسئولان