کلیدواژه فعالیتهای بازاریابی رسانه های اجتماعی / (9 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : ابوالحسنی طرقی، فاطمه ؛ سلطانی فر، محمد ؛ نویسنده مسئول : حاتمی نسب، سید حسن ؛
مجله:پژوهش های اخلاقی»بهار 1403 - شماره 55 ، ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 237 تا 254 )
کلیدواژه ها:اخلاقدانشگاهعلم سنجیعارضهیابیبازاریابی رسانههای اجتماعیفعالیتهای بازاریابی رسانههای اجتماعیهـارسـانه هـای اجتمـاعیدانشگاه آزاد اسلامی
-
2.
نویسنده : انوشه ئی، محمدحسین ؛ صفری، خلیل ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»بهار 1402 - شماره 88 (13 صفحه - از 1647 تا 1659 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برندفعالیتهای بازاریابی رسانه های اجتماعیفروشگاه های زنجیره ای آنلاین
-
3.
نویسنده مسئول : رزمی، زهرا ؛ نویسنده : میرزائیان خمسه، پیوند ؛ سلطانی تاج آبادی، مرضیه ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1401، دوره جدید - شماره 51 ، ب (وزارت علوم/ISC (34 صفحه - از 184 تا 217 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برندمدیریت دانش مشتریدرگیری مشتریبازاریابی رسانههای اجتماعیتجربه برندمشتریفعالیتهای بازاریابی رسانههای اجتماعیارزش ویژهمشتریاندانشمدل
-
4.
نویسنده : بزرگ پور، زینب ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»پاییز 1401 - شماره 86 (19 صفحه - از 959 تا 977 )
کلیدواژه ها:تجربه مشتریارتباط با مشتریفعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی
-
5.
نویسنده : محمدي، محمدرضا ؛
مجله:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»پاییز1400، دوره جدید - شماره 51 (18 صفحه - از 207 تا 224 )
کلیدواژه ها:صنایع غذاییپاسخ مشتریفعالیتهای بازاریابی رسانههای اجتماعیارزش ویژهبرندمشتریبازاریابیبازاریابی شبکههای اجتماعی
-
6.
نویسنده : نافعی، محمد ؛ سعیدنیا، حمیدرضا ؛ نویسنده مسئول : اندرواژ، لیلا ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»بهار 1399 - شماره 45 ، B (دانشگاه آزاد (16 صفحه - از 319 تا 334 )
کلیدواژه ها:فعالیتهای بازاریابی رسانه های اجتماعیتئوری گرنددارزش ویژه برندرسانه های اجتماعی
-
7.
نویسنده مسئول : باباجانی بابلی، محدثه ؛ نویسنده : سلطانی، مسعود ؛
مجله:مدیریت، اقتصاد و کارآفرینی»فروردین 1399 - شماره 1 (9 صفحه - از 2 تا 10 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتریانارزش ویژه برندفعالیتهای بازاریابی رسانه های اجتماعیشرکت هواپیمایی ماهانتبلیغات دهان به دهان الکترونیکی
-
8.
نویسنده : برداره، میثم ؛ برزو، ثمانه ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات دومین کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی (9 صفحه - از 337 تا 345 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برندپاسخ مشتریبازاریابی رسانههای اجتماعیمحصولات شرکت اپلفعالیتهای بازاریابی رسانههای اجتماعیمشتریآمارفرضیه
-
9.
نویسنده مسئول : خسروی، ابوالفضل ؛
مجله:مدیریت، حسابداری و اقتصاد»بهار 1398 - شماره 1 (12 صفحه - از 63 تا 74 )
کلیدواژه ها:قصد خریدپاسخ مشتریارزش گذاری برنددرک مصرف کنندهفعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعیمشتریمصرفکننده
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (2 مقاله)