کلیدواژه قصد خرید مجدد / (67 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
31.
نویسنده : طحان طرقی، فرحناز ؛ قاسمی اقدمی، دکتر مرتضی ؛
همایش:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات نهمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (16 صفحه - از 611 تا 626 )
کلیدواژه ها:تصویر برند افزایش خرید قصد خرید مجدد فروشگاه اینترنتی دیجیکالا
-
32.
نویسنده مسئول : وظيفه، رسول ؛
مجله:مطالعات علوم اسلامی انسانی»زمستان 1399 - شماره 24 (9 صفحه - از 75 تا 83 )
کلیدواژه ها:قصد خرید مجددکیفیت درک شدهارزش درک شده فروشگاههای زنجیره ای رفاه آذربایجان شرقی
-
33.
نویسنده : عسگری، محمدهادی ؛ غلامی، اسمعیل ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی»مجموعه مقالات اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی رتبه بین المللی (17 صفحه - از 782 تا 798 )
کلیدواژه ها:قصد خرید مجددوفاداری به برنداعتماد الکترونیکیاعتماد به برندتمایل به خریدبازاریابی اخلاقی
-
34.
نویسنده : ابراهیم پور ازبری، مصطفی ؛ اکبری، محسن ؛ نویسنده مسئول : وشکائی نژاد، سیده صدف ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1399 - شماره 24 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (31 صفحه - از 259 تا 289 )
کلیدواژه ها:قصد خرید مجددترجیح برنداینستاگرامرفتار خلق ارزش مشترکمشتریمشتریانترجیحقصد خرید مجدد مشتریاناطلاعات
-
35.
نویسنده : فریدونی، مسعود ؛ نویسنده مسئول : علیدوست قهفرخی، ابراهیم ؛
مجله:پژوهش در مدیریت ورزشی و رفتار حرکتی»بهار و تابستان 1399 - شماره 35 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 2 تا 15 )
کلیدواژه ها:تعهد عاطفیتعهد مستمرمدل یابیقصد خریدقصد حمایتمشتریمشتریانقصد خرید مجددمدل
-
36.
نویسنده مسئول : غفاری، محمد ؛ نویسنده : شایسته، حسین ؛
مجله:مدیریت برند»تابستان 1399 - شماره 22 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (47 صفحه - از 166 تا 212 )
کلیدواژه ها:قصد خرید مجدداجتماع برندتعلق به برندتوصیه برند به سایرینبرنـدهـابرنــدبـههــامشـتریتعهـد بـه برنـدبــر
-
37.
نویسنده : فیروزیان، فرشته ؛ دهقانپوری، حوریه ؛ نویسنده مسئول : بحرالعلوم، حسن ؛
مجله:مطالعات بازاریابی ورزشی»تابستان 1399- شماره 2 (26 صفحه - از 149 تا 174 )
کلیدواژه ها:بازاریابیشبکه های اجتماعیقصد خرید مجددارزش ویژه مشتری
-
38.
نویسنده : عامریان، ستایش ؛
مجله:مدیریت بازاریابی هوشمند»خرداد و تیر 1399، دوره اول - شماره 2 (14 صفحه - از 1 تا 14 )
کلیدواژه ها:وفاداریقصد خرید مجددعدالت از قیمت درک شده. رضایتمشتریرضایترضایت مشتریمشتریان
-
39.
نویسنده : اسفندیاری، نوید ؛
مجله:مدیریت بازاریابی هوشمند»خرداد و تیر 1399، دوره اول - شماره 2 (17 صفحه - از 16 تا 32 )
کلیدواژه ها:وفاداریقصد خرید مجددعدالت از قیمت درک شده. رضایتمشتریشخصیتوفاداری مشتریمصرفکنندگانمحصولپژوهش
-
40.
نویسنده : پارسا شریف، مهدی ؛
مجله:مدیریت بازاریابی هوشمند»خرداد و تیر 1399، دوره اول - شماره 2 (20 صفحه - از 57 تا 76 )
کلیدواژه ها:عدالت توزیعیعدالت تعاملیقصد خرید مجددارزش ویژه برندعدالتمشتریقصد خرید مجدد مشتریانارزش ویژهمشتریانکارکنان
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (13 مقاله)
- ب (11 مقاله)
- بین المللی (5 مقاله)
- ملی (4 مقاله)
- B (3 مقاله)
- C (1 مقاله)
- A+ (1 مقاله)
- الف (1 مقاله)