تابستان 1399 - شماره 22 رتبه ب (وزارت علوم)
-
نویسنده مسئول : حقیقی نسب، منیژه ؛ نویسنده : سنگری، نگین ؛ امامعلی پور، زهرا ؛ خسروی، سامیه ؛
(29 صفحه - از 1 تا 29 )
کلیدواژه ها:اعتبار منبع توصیههای الکترونیکیکیفیت توصیههای الکترونیکیکمیت توصیههای الکترونیکیویژگی دریافتکننده توصیههای الکترونیکیتصویر ذهنی برندهـادانشگاه الزهرابـهتصـویر ذهنیبـادانشـگاه
-
نویسنده مسئول : خوش طینت، بهناز ؛ نویسنده : شاه آبادی، ابوالفضل ؛ رکاب، مسعود ؛
(33 صفحه - از 30 تا 62 )
کلیدواژه ها:بازار کالامشتری مداریبرندبـامشـتریمشــتریهـابــابـه
-
نویسنده مسئول : فارغ، سید علی ؛ نویسنده : حاجیان فروشانی، یاسمن ؛
(40 صفحه - از 63 تا 102 )
کلیدواژه ها:پدیدارشناسیهویت برندمدیریت برندمحصولات صنعتیرویکرد رابطهایبـهبرنـدبـابــههـابرنــدبــاهویــتهویـت
-
نویسنده مسئول : باشکوه، محمد ؛ نویسنده : احمدی، اکرم ؛
(32 صفحه - از 103 تا 134 )
کلیدواژه ها:مدل مفهومیبرندخونسردی برندخونسردیهـابـابـه
-
نویسنده مسئول : خسروی، ابوالفضل ؛ نویسنده : رنجبر، احد ؛
(31 صفحه - از 135 تا 165 )
کلیدواژه ها:آگاهی از برندتمایل به خریدبازاریابی پارتیزانیاثر غافلگیرکنندهاثر انتشاراثر هزینه کمنسل واییـاهـابازاریابیبـابــاهــابـهبازاریــابی
-
نویسنده مسئول : غفاری، محمد ؛ نویسنده : شایسته، حسین ؛
(47 صفحه - از 166 تا 212 )
کلیدواژه ها:قصد خرید مجدداجتماع برندتعلق به برندتوصیه برند به سایرینبرنـدهـابرنــدبـههــامشـتریتعهـد بـه برنـدبــر