کلیدواژه بازاریابی پارتیزانی / (5 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : خسروی، ابوالفضل ؛ نویسنده : رنجبر، احد ؛
مجله:مدیریت برند»تابستان 1399 - شماره 22 ، ب (وزارت علوم/ISC (31 صفحه - از 135 تا 165 )
کلیدواژه ها:آگاهی از برندتمایل به خریدبازاریابی پارتیزانیاثر غافلگیرکنندهاثر انتشاراثر هزینه کمنسل واییـاهـابازاریابیبـابــاهــابـهبازاریــابی
-
2.
نویسنده : بیگ زاده، امیر حسین ؛ نعامی، عبداله ؛ روستا، علیرضا ؛ نویسنده مسئول : عسکری، احمد ؛
مجله:تعامل انسان و اطلاعات»زمستان 1398 - شماره 24 (15 صفحه - از 50 تا 64 )
کلیدواژه ها:کسبوکارهای کوچک و متوسطبازاریابی چریکیبازاریابی پارتیزانیتئوری مبتنی بر دادهها
-
3.
نویسنده : رضوانی، مهران ؛ خرمشاهی، نرگس ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1391 - شماره 4 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 167 تا 184 )
کلیدواژه ها:کسب و کارهای کوچک و متوسطصنعت پوشاکشیوه های ترفیع کارآفرینانهترفیعبازاریابیکسب و کارهای کوچکریسکبازارمشتریبنگاههای کوچک و متوسطتوسعه محصول جدیدمشتریان
-
4.
نویسنده : قافله باشی، سیده سارا ؛
مجله:کار و جامعه»آبان 1387 - شماره 101 (6 صفحه - از 108 تا 113 )
کلیدواژه ها:بازاریابیبازاریابی پارتیزانیبازارمشتریبودجهمشتریان
-
5.
نویسنده : حیدرزاده، کامبیز ؛ عاضدی تهرانی، شراره ؛
مجله:تدبیر»اردیبهشت 1386 - شماره 180 (5 صفحه - از 49 تا 53 )
کلیدواژه ها:بازاریابیبازاریابی پارتیزانیبازاربازاریابی سنتیکسب و کار
مجله (تعداد مقاله) |
---|
الگوهای نوین مدیریت کسب و کار 1 |
نشریه تعامل انسان و اطلاعات 1 |
نشریه مدیریت برند 1 |
نشریه تحقیقات بازاریابی نوین 1 |
نشریه کار و جامعه 1 |
نشریه تدبیر 1 |
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (1 مقاله)
- ب (1 مقاله)