مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه چشم انداز مدیریت بازرگانی 2 |
نشریه مطالعات رفتار سازمانی 1 |
نشریه مدیریت منابع انسانی پایدار 1 |
نشریه مدیریت برند 1 |
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 4 |
میان رشته ای 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 5 |
-
1.
نویسنده : کردحیدری، راحیل ؛ قاسمیان صاحبی، علی ؛ کیانی گهر، محمد حسین ؛ نویسنده مسئول : سنگری، نگین ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1402، دوره جدید - شماره 54 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (34 صفحه - از 13 تا 46 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریعملکرد سازمانیصنعت خرده فروشیمدیریت کلان دادهها
-
2.
نویسنده : کیانی گهر، محمد حسین ؛ کردحیدری، راحیل ؛ نویسنده مسئول : سنگری، نگین ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1401، دوره جدید - شماره 52 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 154 تا 175 )
کلیدواژه ها:صنعت مخابراتاستراتژی بیشفروشیفروش مکملنظریة چشمداشتمشتریاستراتژیمدلمشتریانروشپژوهشپولخطخدماتارزش
-
3.
نویسنده مسئول : سنگری، نگین ؛ نویسنده : حیدری پور، مریم ؛ نوح زاده ملکشاه، نسیم ؛
مجله:مدیریت منابع انسانی پایدار»پاییز و زمستان 1399، سال دوم - شماره 3 (17 صفحه - از 195 تا 211 )
کلیدواژه ها:سرمایه اجتماعیشبکه اجتماعیکارکرد.
-
4.
نویسنده مسئول : حقیقی نسب، منیژه ؛ نویسنده : سنگری، نگین ؛ امامعلی پور، زهرا ؛ خسروی، سامیه ؛
مجله:مدیریت برند»تابستان 1399 - شماره 22 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (29 صفحه - از 1 تا 29 )
کلیدواژه ها:اعتبار منبع توصیههای الکترونیکیکیفیت توصیههای الکترونیکیکمیت توصیههای الکترونیکیویژگی دریافتکننده توصیههای الکترونیکیتصویر ذهنی برندهـادانشگاه الزهرابـهتصـویر ذهنیبـادانشـگاه
-
5.
نقش ارزش ویژه برند درون سازمانی در رضایت مشتری، مطالعه نقش میانجی رفتار شهروندی برند و رضایت کارکنان
نویسنده مسئول : سنگری، نگین ؛ نویسنده : علیزاده بلوکانی، ژاله ؛
مجله:مطالعات رفتار سازمانی»بهار 1397 - شماره 25 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 81 تا 105 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریرضایت کارکنانرفتار شهروندی برندارزش ویژه برند درون سازمانی