نویسنده: آرمان نژاد، نفیسه ؛
همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم انسانی مجموعه مقالات ششمین همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم انسانی رتبه ملی (15 صفحه - از 3395 تا 3409 )
هدف از انجام این پژوهش بررسی صداقت برند بر کیفیت ادراک شده برند با نقش میانجی قصد خرید مجدد مورد مطالعه مشتریا
کلیدواژه ها: کیفیت ادراک شده قصد خرید مجدد صداقت برند
- دریافت فایل ارجاع :
- (پژوهیار, , , )
FailDailyLimitedMessage();
FailForSeeContentTypeRecharge();
FailForSeeMorePageRecharge();