زمستان 1394، دوره جدید - شماره 24 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم)
-
نویسنده : مرادی، بابک ؛ جزنی، نسرین ؛ عالم تبریز، اکبر ؛ هادیزاده مقدم، اکرم ؛
(18 صفحه - از 13 تا 30 )
کلیدواژه ها:برندچابکی سازمانیارزش پیشنهادیبرند بنیادین
-
نویسنده : عباسی، عباس ؛ زندی لک، مسعود ؛ خلیفه، مجتبی ؛
(14 صفحه - از 31 تا 44 )
کلیدواژه ها:مسئولیت اجتماعیارزش برنداعتماد به برندترجیح برندکیفیت ادراکشده
-
نویسنده : براتی، ابوالفضل ؛ داوری، مهدی ؛ عباسپور نوغانی، محمدرضا ؛
(18 صفحه - از 45 تا 62 )
کلیدواژه ها:بازده غیرعادی سهامارزش برندنسبت خالص جریان نقدحاشیه سود خالص
-
نویسنده : ابوالفضلی، سیدابوالفضل ؛ سالار، جمشید ؛ زنوزی، سیدجعفر ؛
(16 صفحه - از 63 تا 78 )
کلیدواژه ها:بورس تهرانبازارگراییعملکرد سازمانیگرایش کارآفرینیشرکتهای شیمیایی و دارویی
-
نویسنده : کاملی، علیرضا ؛ یزدانی، حمیدرضا ؛ سیدامیری، نادر ؛
(18 صفحه - از 79 تا 96 )
کلیدواژه ها:بازاریابیخردهفروشیارزش ویژه برندتصویر محصول
-
نویسنده : امیرشاهی، میراحمد ؛ منتی، حسین ؛
(19 صفحه - از 97 تا 115 )
کلیدواژه ها:ارزش برندفعالیتهای بازاریابیمفهومسازی بنیادی
-
نویسنده : زارعی، عظیم ؛ فیض، داود ؛ زنگیان، سمیه ؛ اکبرزاده، مرتضی ؛
(16 صفحه - از 117 تا 132 )
کلیدواژه ها:کارآفرینی سازمانیعملکرد مالیقابلیت نوآوریبازارمحوریقابلیت مدیریت
-
نویسنده : قلیچ لی، بهروز ؛ رحیمی، فاطمه ؛
(22 صفحه - از 133 تا 154 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترضایت مشتریمدیریت دانش مشتریابعاد مدیریت دانش مشتری
-
نویسنده : شاکری، رویا ؛ خانلری، امیر ؛
(16 صفحه - از 155 تا 170 )
کلیدواژه ها:تصویر برندزیمتنقشههای اجماعی
-
نویسنده : چهارمحالی، علی اکبر ؛
(13 صفحه - از 171 تا 183 )
کلیدواژه ها:بورس اوراق بهادارنگرشرفتار برنامهریزیشدهقصد سرمایهگذاری