تابستان 1396، دوره جدید - شماره 30 رتبه ب (وزارت علوم)
-
نویسنده : ابراهیمی، ابوالقاسم ؛ علوی، سید مسلم ؛
(19 صفحه - از 13 تا 31 )
کلیدواژه ها:بعد اقتصادیبعد اجتماعیمسئولیت پذیری اجتماعیترجیح برندبعد محیط - زیستی
-
نویسنده : شیرکوند، سعید ؛ خانلری، امیر ؛ حسینی، مهسا ؛
(15 صفحه - از 33 تا 47 )
کلیدواژه ها:معادلات ساختاریتصویر برندشخصیت برندوفاداری نگرشیوفاداری رفتاری
-
نویسنده : ابوالفضلی، سیدابوالفضل ؛ سالار، جمشید ؛ زنوزی، سیدجعفر ؛
(17 صفحه - از 49 تا 65 )
کلیدواژه ها:کارآفرینی سازمانیمدل معادلات ساختاریبازارگراییعملکرد سازمانیشرکت های صنایع شیمیایی و فرآورده های نفتی ایران.
-
نویسنده : آقازاده، هاشم ؛ احمدی، ایمان ؛
(21 صفحه - از 67 تا 87 )
کلیدواژه ها:مدیریت راهبردیبرنامه ریزی راهبردیسازمان مادرالگوی مدیریت راهبردی سازمان مادر
-
نویسنده : کریمی علویجه، محمدرضا ؛ محمدامینی، طیبه ؛
(20 صفحه - از 89 تا 108 )
کلیدواژه ها:اعتمادکیفیت خدماترضایت مشتریوفاداریتبلیغات توصیه ایخدمات منصفانه
-
نویسنده : حسینی، ابوالحسن ؛ شیرخدایی، میثم ؛ عباسی، احمد ؛
(17 صفحه - از 109 تا 125 )
کلیدواژه ها:رفتار خرید مصرف کنندهاعتماد به برند سبزتصویر برند سبزرضایت از برند سبزترجیح برند سبز
-
نویسنده : رضائیان، علی ؛ کاشفی نیشابوری، محمدرضا ؛
(19 صفحه - از 127 تا 145 )
کلیدواژه ها:نظام سلامتخوشه بندی سلسله مراتبیتعامل پذیریشبیه سازی پیوسته