کلیدواژه گرایش به نام تجاری / (3 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : هشیوار، رقیه ؛ اسماعیل پور، رضا ؛ مرادی، محمود ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1394، دوره جدید - شماره 23 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 177 تا 194 )
کلیدواژه ها:طنزتبلیغاتقصد خریدگرایش به تبلیغگرایش به نام تجاریادراک از طنز
-
2.
نویسنده : رهشیوار، رقیه ؛ اسماعیل پور، رضا ؛ مرادی، محمود ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1394، دوره جدید - شماره 23 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 138 تا 156 )
کلیدواژه ها:طنزتبلیغاتقصد خریدگرایش به تبلیغگرایش به نام تجاریادراک از طنز
-
3.
نویسنده : مرادی، محمود ؛ اکبری، محسن ؛ خورسندنژاد، آرزو ؛ هشیوار، رقیه ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1393 - شماره 15 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 183 تا 196 )
کلیدواژه ها:قصد خریدخلاقیت در تبلیغاتگرایش به تبلیغگرایش به نام تجاری
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه چشم انداز مدیریت بازرگانی 2 |
نشریه تحقیقات بازاریابی نوین 1 |
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (3 مقاله)