مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری 4 |
نشریه رویکردهای پژوهشی نو در علوم مدیریت 3 |
نشریه پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری 2 |
نشریه مدیریت و حسابداری در هزاره سوم 1 |
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 7 |
حسابداری 3 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 10 |
-
1.
نویسنده : شریف حسینی، سیده الهام ؛ فاتحپور، مجید ؛ نویسنده مسئول : گرجیزاده، داوود ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»پاییز 1402 - شماره 90 (19 صفحه - از 161 تا 179 )
کلیدواژه ها:مدیریت عملکردوفاداری مشتریمسئولیت اجتماعی
-
2.
نویسنده : فرجیار، حمیده ؛ گرجی زاده، داود ؛ فاتح پور، مجید ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»تابستان 1402 - شماره 89 (15 صفحه - از 1921 تا 1935 )
کلیدواژه ها:بازاریابیکیفیت خدماترضایت مشتریشبکه های اجتماعی
-
3.
نویسنده : فرجیار، حمید ؛ گرجی زاده، داود ؛ فاتح پور، مجید ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»تابستان 1402 - شماره 89 (10 صفحه - از 1911 تا 1920 )
کلیدواژه ها:مشتریانشبکه اجتماعیوفاداری
-
4.
نویسنده مسئول : چراغی، حامد ؛ نویسنده : گرجی زاده، داود ؛ فاتح پور، مجید ؛
مجله:مدیریت و حسابداری در هزاره سوم»بهار 1402 - شماره 23 (11 صفحه - از 262 تا 272 )
کلیدواژه ها:مشتریبرندارزش برندتجربه برندتبلیغات دهان به دهان
-
5.
نویسنده : سپانو، حامد ؛ پارسا، بیتا ؛ فاتح پور، مجيد ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نو در علوم مدیریت»تابستان 1401 - شماره 33 (12 صفحه - از 77 تا 88 )
کلیدواژه ها:مشتری مداریعملکرد فروشندگانبیمه عمر و زندگی
-
6.
نویسنده : نظرپور، شهره ؛ رستمي، فاطمه ؛ فاتح پور، مجيد ؛
مجله:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»تابستان 1401، دوره جدید - شماره 56 (10 صفحه - از 45 تا 54 )
کلیدواژه ها:شخصیت برندثبات برنداستمرار برنداصالت برند.شخصیتثباتاستمرارپژوهشمشتریانتاثیر شخصیتپرسشنامه
-
7.
نویسنده : افراسیابی، علی ؛ پارسا، بیتا ؛ فاتح پور، مجید ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نو در علوم مدیریت»بهار 1401 - شماره 31 (16 صفحه - از 97 تا 112 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترضایت مشتریانقیمت درک شده
-
8.
نویسنده : افراسیابی، علی ؛ پارسا، بیتا ؛ فاتح پور، مجید ؛
مجله:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»بهار 1401، دوره جدید - شماره 54 (23 صفحه - از 91 تا 113 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترضایت مشتریانوفاداری مشتریانقیمت درک شدهشادی مشتریان
-
9.
نویسنده : قنبری، مصطفی ؛ بهشتی روی، سیدعبدالحمید ؛ فاتح پور، مجید ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نو در علوم مدیریت»زمستان 1400 - شماره 29 (12 صفحه - از 103 تا 114 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریخدمات الکترونیکقصد استفاده مجدد
-
10.
نویسنده : طباطبایی، سید مهام الدین ؛ فاتح پور، مجید ؛ معینی، محمدعلی ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»پاییز 1398 - شماره 20 (جلد چهارم) (20 صفحه - از 1 تا 20 )
کلیدواژه ها:مدیریت دانشتوسعه محصولخلق دانشتوزیع دانش