کلیدواژه ارزش ویژه برند / (413 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : زیویار، فرزاد ؛ سعیدی، محمد شریف ؛
مجله:پژوهش های کارآفرینی و نوآوری»پاییز 1403 - شماره 8 (16 صفحه - از 43 تا 58 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برندمقاصد رفتاریقدرت اجتماعی برندمصرف کنندگان کالاهای ورزشی
-
2.
نویسنده : تاج زاده نمین، ابوالفضل ؛ تاج زاده نمین، امیررضا ؛
مجله:علوم مدیریت ایران»تابستان 1403 - شماره 74 ، ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 23 تا 42 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتوفاداری مشتریارزش ویژه برندتجربه برندهواپیمایی ایران ایرتور
-
3.
نویسنده : نصابی، وحیدرضا ؛ خیری، بهرام ؛ یزدانی، حمیدرضا ؛
مجله:مدیریت توسعه و تحول»تابستان 1403 - شماره 57 ، A+ (دانشگاه آزاد (9 صفحه - از 138 تا 146 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برندارزش گذاری برندشرکت تدبیرگران فردای امید.
-
4.
نویسنده : طاهری، لیلا ؛ روستا، علیرضا ؛ نویسنده مسئول : آسایش، فرزاد ؛
مجله:ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار»تابستان 1403 - شماره 12 (17 صفحه - از 306 تا 322 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتسهم بازارارزش ویژه برندپیشبرد فروشصنایع لبنی ایران
-
5.
نویسنده : ساریخانی، عادل ؛ پاشاپور، حجت الله ؛ رحیمی، علی ؛ نویسنده مسئول : رضایی، محمدرضا ؛
مجله:گردشگری شهری»تابستان 1403، دوره یازدهم - شماره 2 ، ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 35 تا 56 )
کلیدواژه ها:مقصد گردشگریارزش ویژه برندتجربه برندشهرستان سرعینوفاداری گردشگر
-
6.
نویسنده : علیپور، وحیده ؛ مهری بازقلعه، عاطفه ؛ نویسنده مسئول : سعدی، محمدرضا ؛
مجله:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»تابستان 1403 - شماره 48 ، الف (وزارت علوم (31 صفحه - از 87 تا 117 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتریارزش ویژه برندرسانههای اجتماعیتعامل مشتریبرندهای آرایشی و بهداشتی
-
7.
نویسنده : خسروی، مریم ؛ غریب نواز، نادر ؛ احمدی، محمد ؛ نویسنده مسئول : فریدچهر، الهام ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»خرداد و تیر 1403 - شماره 125 ، ب (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 74 تا 92 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برندرویکرد آمیختهروش داده بنیادتصویر ذهنی مشتریانفروشگاههایپراستار
-
8.
نویسنده : فرزانگان، حامد ؛
همایش:همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در علوم مهندسی و مدیریت»مجموعه مقالات هشتمین همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در علوم مهندسی و مدیریت ، ملی (9 صفحه - از 142 تا 150 )
کلیدواژه ها:سرمایه اجتماعیسرمایه فکریبانک ملتارزش ویژه برند
-
9.
نویسنده : زمان زاده نصرآبادی، سعید ؛ احد مطلقی، احسان ؛
همایش:کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق»مجموعه مقالات دهمین کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق ، بین المللی (11 صفحه - از 1116 تا 1126 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برندتصویر ذهنی از برندقصد خرید مشتری
-
10.
نویسنده : وسیلی، الناز ؛
همایش:همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم پزشکی»مجموعه مقالات هشتمین همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم پزشکی ، ملی (5 صفحه - از 433 تا 437 )
کلیدواژه ها:تجهیزات پزشکیوفاداری به برندارزش ویژه برند
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (79 مقاله)
- علمی-پژوهشی (73 مقاله)
- الف (24 مقاله)
- ج (8 مقاله)
- علمی-ترویجی (6 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش ملی (21 مقاله)
- همایش بین المللی (14 مقاله)