کلیدواژه ارزش ویژه برند / (12 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
- نشریه چشم انداز مدیریت بازرگانی 12
-
1.
نویسنده مسئول : رزمی، زهرا ؛ نویسنده : میرزائیان خمسه، پیوند ؛ سلطانی تاج آبادی، مرضیه ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1401، دوره جدید - شماره 51 ، ب (وزارت علوم/ISC (34 صفحه - از 184 تا 217 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برندمدیریت دانش مشتریدرگیری مشتریبازاریابی رسانههای اجتماعیتجربه برندمشتریفعالیتهای بازاریابی رسانههای اجتماعیارزش ویژهمشتریاندانشمدل
-
2.
نویسنده : خسروی انجدانی، حسین ؛ جندقی، غلامرضا ؛ نویسنده مسئول : ایرانی، حمیدرضا ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1399، دوره جدید - شماره 41 ، ب (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 101 تا 119 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برندقصد خریدتبلیغات در نقطه خریدقصد خرید مصرفکنندگانارزش ویژهفروشگاهفروشمشتریمشتریان
-
3.
نویسنده : فیض، داود ؛ زارعی، عظیم ؛ قزوینی، هادی ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1398، دوره جدید - شماره 40 ، ج (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 119 تا 140 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برندعملکرد برندسیستم خبره فازیجایگاه برندشرمندگی برند مصرف کنندههم خوانی شخصیت برند و مشتریفازیبهبود عملکردبازارBrandعدد فازی مثلثیپژوهشمشتریان
-
4.
نویسنده مسئول : دلافروز، نرگس ؛ نویسنده : اکبری، محسن ؛ رحمتی، یلدا ؛ تقیزاده جوشری، محمدرضا ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1397، دوره جدید - شماره 36 ، ب (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 57 تا 73 )
کلیدواژه ها:گردشگریمقصدارزش ویژه برندبرندسازیشناساییارزش ویژهمقصد گردشگریبرند مقصدمصاحبهDestination
-
5.
نویسنده : محبوبی رنانی، عفت السادات ؛ محمدشفیعی، مجید ؛ انصاری، آذرنوش ؛ نویسنده مسئول : امیری عقدایی، سید فتحالله ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1397، دوره جدید - شماره 36 ، ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 117 تا 138 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برندصنعت لوازم خانگیموقعیت برندبرتری قیمتیموقعیتارزش ویژهپژوهشمصرفکنندهرقابتBrandمشتریان
-
6.
نویسنده : روستا، احمد ؛ عیوضینژاد، سلمان ؛ بلورپارسا، محمدرضا ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1396، دوره جدید - شماره 32 ، ب (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 31 تا 49 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برندارزش عاطفی برندارزش اقتصادی برندبازار تلفن
-
7.
نویسنده : سلطانی، مرتضی ؛ اسفیدانی، محمدرحیم ؛ نجات، سهیل ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1395، دوره جدید - شماره 25 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (36 صفحه - از 155 تا 172، از 179 تا 196 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتریانارزش ویژه برندشهرت شرکتتبلیغات توصیهایشهروندی شرکتی
-
8.
نویسنده : کاملی، علیرضا ؛ یزدانی، حمیدرضا ؛ سیدامیری، نادر ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1394، دوره جدید - شماره 24 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 79 تا 96 )
کلیدواژه ها:بازاریابیخردهفروشیارزش ویژه برندتصویر محصول
-
9.
نویسنده : قلی پور، رحمت الله ؛ آقازاده، هاشم ؛ بخشی زاده، الهه ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1394، دوره جدید - شماره 23 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 157 تا 175 )
کلیدواژه ها:بیمه عمرقصد خرید مجددارزش ادراکشدهارزش ویژه برندابعاد ارزش ویژه برند
-
10.
نویسنده : احدی، پری ؛ صنایعی، علی ؛ شائمی، علی ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1393، دوره جدید - شماره 17 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 99 تا 119 )
کلیدواژه ها:بانکبرندارزش ویژه برند