کلیدواژه همخوانی شخصیت برند و مشتری / (2 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : فیض، داود ؛ زارعی، عظیم ؛ قزوینی، هادی ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1398، دوره جدید - شماره 40 ، ج (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 119 تا 140 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برندعملکرد برندسیستم خبره فازیجایگاه برندشرمندگی برند مصرف کنندههم خوانی شخصیت برند و مشتریفازیبهبود عملکردبازارBrandعدد فازی مثلثیپژوهشمشتریان
-
2.
نویسنده : عزیزی، شهریار ؛ جمالی کاپک، شهرام ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1391، دوره جدید - شماره 12 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 109 تا 124 )
کلیدواژه ها:شخصیت برندوفاداری به برندحس تعلق به برندهمخوانی شخصیت برند و مشتری
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه چشم انداز مدیریت بازرگانی 2 |
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (1 مقاله)
- ج (1 مقاله)