کلیدواژه customer satisfaction / (293 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : Iqbal، Zahid ؛ Khan، Ali Riaz ؛
مجله:Iranian Journal Of Management Studies»Autumn 2024, Volume 17 - Number 4 رتبه بین المللی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 1063 تا 1076 )
کلیدواژه ها:customer satisfactionbrand imageSale Promotionsand Service Quality
-
2.
نویسنده : نورآبادی، حمید ؛
همایش:همایش ملی علوم انسانی با رویکرد نوین»اولین همایش ملی علوم انسانی با رویکرد نوین (23 صفحه - از 6122 تا 6144 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریمسئولیت اجتماعیریسک شرکتمزیت رقابتی و پانل دیتا
-
3.
نویسنده : MoghadasNian، SeyyedAbdolHojjat ؛ MoghadasNian، AlemehSadat ؛
همایش:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات هجدهمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران رتبه بین المللی (15 صفحه - از 1501 تا 1515 )
کلیدواژه ها:customer satisfactionAirline IndustryKey Performance IndicatorsStrategic Decision-MakingSales Optimization
-
4.
نویسنده : ابراهیم زاده، سعید ؛ کمالی راد، اسمعیل ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»تابستان 1403 - شماره 93 (13 صفحه - از 1351 تا 1363 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریانمدیریت منابع انسانی الکترونیککیفیت خدمات درک شده
-
5.
نویسنده : ابراهیم زاده، سعید ؛ کمالی راد، اسمعیل ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»تابستان 1403 - شماره 93 (14 صفحه - از 1364 تا 1377 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریعملکرد کارکنانکیفیت خدمات درک شدهجمعیت هلال احمر
-
6.
نویسنده : Vandai، Ali Akbar ؛
مجله:Creative Economy and New Business Management Approaches»June 2024 - No.2 (20 صفحه - از 74 تا 93 )
کلیدواژه ها:customer satisfactioncustomer loyaltyMelli Bankdigital banking
-
7.
نویسنده : Sadeghi، Nahid ؛ Abdolmanafi، Saeed ؛ Adavi، Zohrab ؛
همایش:کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و علوم اسلامی»مجموعه مقالات هفتمین کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و علوم اسلامی رتبه ملی (8 صفحه - از 776 تا 783 )
کلیدواژه ها:customer satisfactioncustomer loyaltyOnline Shopping.
-
8.
نویسنده : MoghadasNian، SeyyedAbdolHojjat ؛ Moadab، Maryam ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات نهمین کنفرانس بینالمللی مطالعات بین رشتهای در مدیریت و مهندسی رتبه بین المللی (12 صفحه - از 735 تا 746 )
کلیدواژه ها:crmcustomer satisfactionTechnological innovationAirline IndustryKPIs
-
9.
نویسنده : MoghadasNian، SeyyedAbdolHojjat ؛ Nasr، Reyhane ؛
همایش:کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک»مجموعه مقالات هشتمین کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک رتبه ملی (12 صفحه - از 209 تا 220 )
کلیدواژه ها:Service Qualitycustomer satisfactionoperational efficiencyAirline IndustryKey Performance Indicators
-
10.
نویسنده : MoghadasNian، SeyyedAbdolHojjat ؛ Mojavezi، Sara ؛
همایش:همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در علوم مهندسی و مدیریت»مجموعه مقالات هشتمین همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در علوم مهندسی و مدیریت رتبه ملی (10 صفحه - از 24 تا 33 )
کلیدواژه ها:Sustainabilitycustomer satisfactionoperational efficiencyKPIsAirport Services
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (54 مقاله)
- علمی-پژوهشی (30 مقاله)
- الف (12 مقاله)
- بین المللی (8 مقاله)
- ج (6 مقاله)
- د (3 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش بین المللی (4 مقاله)
- همایش ملی (4 مقاله)