خلاصه ماشینی:
"این چارچوب بر این نکته تاکید دارد که آموزش رفتار حرفهای، تعهدی برای همه عمر است که از برنامههای پیش از احراز صلاحیت حسابداران حرفهای آغاز میشود و در طول فعالیت حرفهای آنان ادامه مییابد.
دانشجویان حسابداری صلاحیت خود را در این زمینه،از طریق جدول 1:چارچوب آموزش رفتار حرفهای فدراسیون-برنامه یادگیری:مراحل پیش و پس از احراز صلاحیت (به تصویرصفحه مراجعه شود) آشنایی با مفاهیم و نظریههای رفتار حرفهای سنتی و دیگر موارد مرتبط با کار حسابداران حرفهای نشان خواهند داد.
این رویکرد 3 مرحله اول چارچوب را عنوان به عنوان،در قسمتهای مربوط به برنامه آموزش پیش از احراز صلاحیت،و مرحله 4 در برنامههای آموزشی پس از احراز جدول 2:رویکرد موضوعی (به تصویرصفحه مراجعه شود) صلاحیت به عنوان بخشی از برنامه«رشد مستمر حرفهای»را دربرمیگیرد.
هیئت به ویژه علاقهمند است در جدول 3:رویکرد گام به گام (به تصویرصفحه مراجعه شود) زمینههای زیر،از نظر پیشنهاددهندگان استفاده کند: 1-بخش دوم بیانیه پیشنهادی،دو رویکرد را برای اجرای چارچوب آموزش رفتار حرفهای توصیه کرده و از تشکلهای عضو خواسته است تا یکی از دو رویکرد یا ترکیبی از عوامل آن دو را انتخاب کنند.
به نظر شما برجسته کردن نقش آموزشهای حین کار در این بیانیه سودمند است؟اگر چنین است آیا نمونههای دیگری از آموزشهای حین کار را میتوان به بیانیه اضافه کرد؟ روشهای آموزش تعدادی از روشهای آموزش در متون آموزش رفتار حرفهای مورد تاکید قرار گرفته است که به شرح زیر برای راهنمایی تشکلهای حرفهای عضو ارائه میشود."