چکیده:
هدف تحقیق حاضر،بررسی میزان درک مطلب در درسهای زبان فنی براساس شیوهء آموزش«فعالیتمحوری»،توسط دانشجویان کاردانی رشتهء ماشینابزار بود.برای نیل به این هدف،آزمودنیهایی که از لحاظ سطح مهارت زبانی همگن بودند،به دو گروه کنترل و آزمایش تقسیم شدند.آزمودنیهای گروه کنترل به شیوهء سنتی متونی را ترجمه میکردند و حال آنکه همان متون براساس شیوهء آموزش «فعالیتمحوری»به گروه آزمایش تدریس میشد. نتیجهء تحقیق حاکی از این بود که شیوهء آموزش به روش«فعالیتمحوری»،تأثیر بهسزایی بر درک مطلب آزمودنیهای گروه آزمایش داشت.
خلاصه ماشینی:
"(به تصویر صفحه مراجعه شود) (به تصویر صفحه مراجعه شود)
(به تصویر صفحه مراجعه شود) (به تصویر صفحه مراجعه شود)
(به تصویر صفحه مراجعه شود) (به تصویر صفحه مراجعه شود)
(به تصویر صفحه مراجعه شود) (به تصویر صفحه مراجعه شود)
(به تصویر صفحه مراجعه شود) Teaching Approach
هدف تحقیق حاضر،بررسی میزان درک مطلب در درسهای زبان فنی براساس شیوهء آموزش«فعالیتمحوری»،توسط دانشجویان
کاردانی رشتهء ماشینابزار بود.
برای نیل به این هدف،آزمودنیهایی که از لحاظ سطح مهارت زبانی همگن بودند،به دو گروه کنترل و
آزمایش تقسیم شدند.
آزمودنیهای گروه کنترل به شیوهء سنتی متونی را ترجمه میکردند و حال آنکه همان متون براساس شیوهء آموزش
«فعالیتمحوری»به گروه آزمایش تدریس میشد.
نتیجهء تحقیق حاکی از این بود که شیوهء آموزش به روش«فعالیتمحوری»،تأثیر بهسزایی بر درک مطلب آزمودنیهای گروه آزمایش
کلیدواژهها:آموزش به روش«فعالیتمحوری»،درک مطلب،انگلیسی برای هدفهای ویژه
(به تصویر صفحه مراجعه شود)
(به تصویر صفحه مراجعه شود)
(به تصویر صفحه مراجعه شود)"