![1013](/view/entityimage/pageimage/xme.gif?articleid=1886128&number=6&pagenumber=1013&language=fa)
نویسنده: حق وردی لو، وحید ؛
کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق مجموعه مقالات ششمین کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق رتبه بین المللی (13 صفحه - از 1013 تا 1025 )
![](https://file3.noormags.ir/entityimage/publisher/mdb.gif)
کلیدواژه ها: اصالت برند تبلیغات دهان به دهان خود همخوانی برند بازدید مجدد مشارکت برند
- دریافت فایل ارجاع :
-
(پژوهیار,
,
,
)
-
-
![1013](/view/entityimage/pageimage/xme.gif?articleid=1886128&number=6&pagenumber=1013&language=fa)
تحتاج دخول لعرض محتوى المقالة. إذا لم تكن عضوًا ، فتابع من الجزء الاشتراک.
إن كنت لا تقدر علی شراء الاشتراك عبرPayPal أو بطاقة VISA، الرجاء ارسال رقم هاتفك المحمول إلی مدير الموقع عبر
webmaster@noormags.com
.
You need Sign in to view the content of the article. If you are not a member, proceed from part Sign up.
If you fail to purchase subscription via PayPal or VISA Card, please send your mobile number to the Website Administrator via
webmaster@noormags.com
.