خلاصه ماشینی:
"پرداخت لحظهای خاص مثل شکار سوژه با دستهای مجرب یک ضابطه کار آشنا،تا تعریف نمادین و یا شاعرانه و همچنین دیگر صورتهای جدید و قدیم،افق نگاه هنرمند تصویرساز،اما برای بیان هنری خود که گیرا و خوش ساخت باشد،از تضاد و کنتراست در سطح و بافت و خط باید به بهترین شکل ممکن بهره ببرد تا اثرش نافذ و تأمل برانگیز شود.
از ویژگیهای قابلتأمل این دسته آثار در نمایشگاه فوق سادهسازی فرمها به شیوه ریشهدار و متجانس با فرهنگ مشرق زمین،به کارگیری موقر رنگها علی محمد شیخی محمد علی بنی اسدی جواد حمیدی (به تصویر صفحه مراجعه شود) (به تصویر صفحه مراجعه شود) علی ترقی جاه محمد رضا آستانه آنه محمد تاتاری و ترکیبهای متأثر از تصویرسازیهای متون کهن بود که با بیانی معاصر پویایی و جلوهای مضاعف را نمایان میکرد.
همانگونه که پیش از این گفتیم هنرمندان هنرهای تجسمی باتوجه به وضعیت اکنونی خویش از همه هنرها بهره میبرند و مانع و رادعی هم در میان نیست،مهم نتیجه اثر و آثار است که آیا بهحد قبول و اقبال خاص و عام رسیده یا نه؟اما گرافیک هنری است که بیشاز همه هنرها میتواند همه چیز را در چنبره بیانی و مفهومی و اجرایی خود بکار بگیرد.
البته نباید از نظر دورداشت که گرافیک امروز ادامه و متأثر از نمادهای آیینی و نشانههای تصویری کهن و بیان سهل و ممتنع آثار و بقایای اشاره ها و نشانههای پیرسال اما همیشه تازه در بستر تاریخ پرفراز و فرود گذشتگانی است که با عواطف انسانی، ارتباط،آیینها و مراسم خاص و عا مذهبی و اجتماعی سروکار داشتهاند."