خلاصه ماشینی:
ir پژوهش هاي مديريت رسانه و رويکرد ميان رشته اي پژوهش هاي حوزه مديريت رسانه با هدف درک سازمان ها و شرکت هاي رسانه اي و محيط نـامطمئني کـه در آن فعاليـت مي کنند، ماهيت بين رشته اي دارد و نه تنها وام دار نظريه هاي مديريت و ارتباطات است ؛ بلکه از ابتدا پيوند بسيار نزديکي با نظريه هاي اقتصادي ، روان شناسي ، فناوري اطلاعات ، حقوق و سياست گذاري و...
اکنون پژوهشگران مديريت رسانه بدون کاربست رويکرد ميان رشته اي و مجهزکردن خود به نظريـه هـا و ابزارهـاي حوزه هاي اقتصاد، فناوري اطلاعات ، سياست گذاري و...
اکنون نيازمند توسعه رشته بـه سـمت نيازمنـديهـاي روز صـنعت رسـانه ايـم کـه اگـر ايـن جهت گيري اتفاق نيفتد يا به کندي شکل بگيرد، اين حوزه به توليد پژوهش هاي گلخانه اي و به دور از مسائل واقعي صنعت گرفتار خواهد شد.