خلاصه ماشینی:
"تجزیه و تحلیل شرکتها در برابر الگوی تعادل ساختاری مقاله حاضر به بررسی تجزیه و تحلیل مسیر شرکتها و الگوی تعادل ساختاری آنها بههنگام استفاده ازاین رویهها برای تدوین عناصر الگوهای بازاریابی همچون اعتبار نام محصولات و وفاداری مشتریان میپردازد.
از آن جایی که هردو الگو نقائص خاص خود را دارند،لذا مؤلف این مقاله اظهار میدارد که پژوهشگران میتوانند از تحقیقات دیگری که به شکل کارآمدتری این نقائص را کنترل میکنند و همچنین دیگر عواملی که میتوانند بر قابل اطمینان بودن یافتههای تجزیه و تحلیل مسیر شرکتها و الگوی تعادل ساختاری آنها اثر بگذارند، استفاده نمایند.
مقاله حاضر به برخی از چالشهایی میپردازد که بازاریابان بههنگام خردهفروشی با آنها دست به گریبان هستند،ملاحظات مختلفی را در مورد تحقیقات بخشهای فروش ذکر مینماید و فرآیندی را برای استفاده از تحقیقات بخشهای فروش در راستای تعیین یک استراتژی فروش ارائه مینماید."