خلاصه ماشینی:
"فوکو بیشتر و بیشتر خود قدرت را همچون رابطهای دستنیافتنی، گفتمانی نافذ و مسئله میل، میدانست؛ او تصریح میکند: «این احتمال وجود دارد که مارکس و فروید نتوانند میل ما برای درک این چیز معمایی که آن را قدرت مینامیم و همزمان، قابل رویت و غیر قابل رؤیت، حاضر و پنهان را که همهجا موجود است ارضا کنند.
141- Jameson 142- Edward Said 143- Institutional view 144- Bleich 145- Booth 146- Donald Davie 147- Fish 148- Ed Hirsch 149- Frank Kermode 150- Richard Ohmann 151- Critical Inquiry 152- Gerald Graff 153- Geoffrey Hartman 154- GRIP (Group for Research on the Institutionalisation and Professionalisation of Literary Study) 155- Myths of concern 156- Northrop Frye 157- Ernst Cassirer 158- Suzanne Langer 159- Murray Krieger 160- Andre Malraux 161- Kristeva 162- Hesiod 163- Homer 164- William James 165- Eros of the Universe 166- Alfred North Whitehead 167- Valery 168- autobiography 169- oedipal psychomachia of critics 170- anterior or exterior 171- Dionysiac 172- Gallic 173- College de France 174- fantasmic 175- A Lover's Discourse 176ـ باز هم با تأسی از روش دکتر ناظرزاده کرمانی 177- Kant 178- Konigsberg 179- Iron Curtain 180- fourth critique 181- The Critique of Practical Judgment 182- The Will to Believe 183- William James 184- radical empiricist 185- authority [lower case] 186- Rotry 187- Fish 188- Michaels 189- planetisation 190- enclaves of genial authority 191- local 192- Emerson 193- Orpheus 194- fable پینویسهای ایهاب حسن xxix- The relevance of belief to knowledge in general and conventions in particular is acknowledged by thinkers of different persuasions."