![383](/view/entityimage/pageimage/apa.gif?articleid=2040297&number=86&pagenumber=383&language=fa)
نویسنده: نورپور عين آباد، محمد ؛
پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری بهار 1402، دوره جدید - شماره 60 (29 صفحه - از 383 تا 411 )
![](https://file3.noormags.ir/entityimage/publisher/MAN.gif)
کلیدواژه ها: عدم تمرکز رسمیت بازارگرایی عملکرد تولید محصول جدید گرایش به فنآوری
- دریافت فایل ارجاع :
-
(پژوهیار,
,
,
)
-
-
![383](/view/entityimage/pageimage/apa.gif?articleid=2040297&number=86&pagenumber=383&language=fa)
تحتاج دخول لعرض محتوى المقالة. إذا لم تكن عضوًا ، فتابع من الجزء الاشتراک.
إن كنت لا تقدر علی شراء الاشتراك عبرPayPal أو بطاقة VISA، الرجاء ارسال رقم هاتفك المحمول إلی مدير الموقع عبر
webmaster@noormags.com
.
You need Sign in to view the content of the article. If you are not a member, proceed from part Sign up.
If you fail to purchase subscription via PayPal or VISA Card, please send your mobile number to the Website Administrator via
webmaster@noormags.com
.