چکیده:
هدف: هدف اصلی این پژوهش کشف تاثیرگذاری کیفیت اطلاعات (شامل کیفیت اطلاعات ذاتی و کیفیت اطلاعات متنی) و کیفیت خدمات (شامل کیفیت خدمات مناسب و کیفیت خدمات در دسترس) درک شده از اپلیکیشن های خرید موبایلی آنلاین به آفلاین با حفاظت از حریم خصوصی درک شده بر شعف گردشگران و آوازه برند گردشگری است. روش پژوهش: این پژوهش بر مبنای هدف کاربردی و روش انجام کار، توصیفی، همبستگی است. روابط زوجی متغیرها با آزمون همبستگی پیرسون و مدل مفهومی پژوهش با آزمون مدل سازی معادلات ساختاری با نرم افزار ایموس، همچنین روابط میانجیگری با استفاده از روش سوبل آزمون شد. یافتهها: یافتهها بیانگر این بود که کیفیت اطلاعات (شامل کیفیت اطلاعات ذاتی و کیفیت اطلاعات متنی) و کیفیت خدمات (شامل کیفیت خدمات مناسب و کیفیت خدمات در دسترس) درک شده از اپلیکیشن های خرید موبایلی آنلاین به آفلاین با حفاظت از حریم خصوصی درک شده بر شعف گردشگران و آوازه برند گردشگری موثر است و تمامی فرضیات تایید شدند. نتیجه گیری: پژوهش حاضر مدل تاثیر موفقیت سیستم های اطلاعاتی با حفاظت از حریم خصوصی درک شده بر آوازه برند گردشگری تایید میکند. نتایج نشان داد که گردشگران، به ویژه گردشگران اروپایی در ایران، به کیفیت اطلاعات ارائه شده در اپلیکیشن های خرید موبایل اهمیت می دهند. کیفیت اطلاعات ذاتی و متنی تاثیر قابل توجهی بر ادراک گردشگران از کیفیت اطلاعات دارند و بر شعف گردشگر نیز موثر هستند. راحتی و دسترسی بالا به طور مثبت کیفیت خدمات درک شده پلتفرم های آنلاین به آفلاین را افزایش می دهد. حفاظت از حریم خصوصی یک عامل حیاتی در ایجاد شعف گردشگران است. همچنین شعف گردشگران بر آوازه برند گردشگری تاثیر میگذارد؛ بنابراین کسب وکارهای گردشگری میتوانند از این اپلیکیشنها بهره ببرند. مدیران باید بررسی کنند که سیستم های امنیتی آنها حریم خصوصی گردشگران را نقض نمی کند تا به طور مستقیم به ایجاد شعف گردشگر و آوازه برند کمک کند.