چکیده:
یادگیری تلفیقی روشی از آموزش است که از چندین رسانه استفاده می کند. بخشهایی از دوره به صورت استراتژیک برای ارائه در یک دوره آنلاین انتخاب میشوند و سایر بخشها از آموزش حضوری استفاده میکنند. برای مثال، دانش آموزان ممکن است سخنرانیهای آنلاینی داشته باشند که مطالب را آموزش میدهند، و در آزمایشگاههای کلاسی برای به کار بردن آموخته هایشان شرکت نمایند. یک تصور غلط در مورد یادگیری ترکیبی این است که این نوع آموزش فقط برای محیط های سنتی و آموزش عالی مفید است. در حالی که برای مربیان در تمام سطوح مفید می باشد، همچنین یک مدل مفید برای آموزش شرکتی و سازمانی است. روش های تدریس در انواع گوناگون به ویژه آموزش ترکیبی ، خلاقیت کودک را افزایش می دهد و خلاقیت،یعنی بهره گیری غیر معمول از وسایل اطراف بدون تاثیرگیری از عقاید دیگران . والدین نباید تعیین کننده ی نوع و شیوه ی تدریس باشند. آموزش را به عنوان اصلی ترین حق اجتماعی شناخته است. در حالی که مشکل اصلی آموزش به ویژه در کشورهای در حال توسعه هنوز حل نشده است، دسترسی به آموزش با کیفیت را به اثرات کاملا مثبت در اصطلاحاتی چون توزیع نتایج، تولید و رفاه اجتماعی پیوند زده است. این سازمان سه اصل را برای آموزش اعلام کرده است: اصل اول، تکرار حق آموزش به عنوان حق انسانی اساسی به علاوه امکان پذیر نمودن این حق؛ اصل دوم، تاکید دوباره بر آموزش به عنوان یک کالای عمومی و سومین اصل، اولویت برابری جنسیتی و شمول آموزش به عنوان ابتکار جهانی برای سال های آینده، علیرغم همه تلاشها، جوامع و نظام های آموزشی مختلف در این اصول شکست خورده اند.