نویسنده: میری، سیده مهدیه ؛
همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم انسانی مجموعه مقالات ششمین همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم انسانی رتبه ملی (12 صفحه - از 2738 تا 2749 )
هدف از تحقیق بررسی نقش بازاریابی رسانه های اجتماعی بر نیت خرید با میانجیگری اعتماد مشتری در حوزه پوشاک کودکان
کلیدواژه ها: اعتماد نیت خرید بازاریابی رسانه های اجتماعی پوشاک کودکان
- دریافت فایل ارجاع :
- (پژوهیار, , , )
FailDailyLimitedMessage();
FailForSeeContentTypeRecharge();
FailForSeeMorePageRecharge();