![422](/view/entityimage/pageimage/hcd.gif?articleid=2133449&number=-10&pagenumber=422&language=fa)
نویسنده: پورمددی، پگاه ؛
همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران مجموعه مقالات دهمین کنفرانس بینالمللی پژوهشهای مدیریت و علوم انسانی در ایران رتبه بین المللی (11 صفحه - از 422 تا 432 )
در طی چندسال اخیر، برندسازی شخصی همواره موضوع مورد توجه پژوهشگران بوده که از جوانب مختلف آن را سنجیده و بررسی
![](https://file3.noormags.ir/entityimage/publisher/mdb.gif)
کلیدواژه ها: رسانه های اجتماعی برندسازی شخصی برندشخصی برندسازی شخصی آنلاین
- دریافت فایل ارجاع :
-
(پژوهیار,
,
,
)
-
-
![422](/view/entityimage/pageimage/hcd.gif?articleid=2133449&number=-10&pagenumber=422&language=fa)
FailDailyLimitedMessage();
FailForSeeContentTypeRecharge();
FailForSeeMorePageRecharge();