چکیده:
پرسنل بیمارستان باید زمینه ای فراهم کند که همه بیماران تفکر نمایند و بدون نگرانی تفکرات خویش را اظهار نمایند. هرچند شاگردان در فرایند تفکر ممکن است اشتباه کنند اما مهم» تفکر و پرورش فکر است. در این گونه بیمارستان ها پاسخ صحیح و غلط شاگرد برای پرسنل بیمارستان آرزش یکسان خواهد داشت : زیرا به هر حال دانش آموز به تفکر واداشته شده است. به عبارت دیگرء باید به بیماران اجازده داده شود تا اشتباهاتی را مرتکب شوند: زیر ممکن است اشتباهات به بینش های مثمرثمری منتهی شوند. پرستل بیمارستان باید شرایط آموزشی را به گونه ای ترتیب دهد که شاگردان مطمئن شوند که اختلاف نظر آنان با پرستل بیمارستان مشکلاتی برای آنان نخواهند داشت. به هیچ وجه نباید اندیشه های شاگردان را طرد نمود؛ چون در این صورت آنان به تفکر نخواهند پرداخت. تحول استعدها ازهمان ابتدا به مسائل تربیتی مربوط میشود در نتیجه اگر بتوان متغیر معمل و متغیر موقعیت شغلی را به نوعی خنثی کرد می توان این موضوع را اندازه گیری کرد که چگونه خلاقیت بر حسب روش یا روشهای تربیتی مورد استعمال رشد و تکامل می یابد یا بر عکس از بین می رود . کنجکاوی زیاد یکی از ویژگی های افراد خلاق است که در بیمارستان های سنتی ارضا نمی شود . همچنین باعث بروز انگیزه در جهت کسب تجارب اجتماعی در بیمار می شود.بیماران با بازی می آموزند چطور از فکرشان استفاده کنند و حرکاتشان را کنترل کنند و در آخر احساس خوبی داشته باشند