![1174](/view/entityimage/pageimage/bsq.gif?articleid=2142323&number=2&pagenumber=1174&language=fa)
ارزیابی رابطه ی بین فرآیند خلق دانش، مشتری مداری و عملکرد هتل (مطالعه موردی : هتلهای شهر یزد) مقاله
نویسنده: سوری، فربد ؛
کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی مجموعه مقالات دومین کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی (11 صفحه - از 1174 تا 1184 )
کلیدواژه ها: مزیت رقابتی رضایت مشتری مشتری مداری فرآیند خلق دانش
- دریافت فایل ارجاع :
-
(پژوهیار,
,
,
)
-
-
![1174](/view/entityimage/pageimage/bsq.gif?articleid=2142323&number=2&pagenumber=1174&language=fa)
تحتاج دخول لعرض محتوى المقالة. إذا لم تكن عضوًا ، فتابع من الجزء الاشتراک.
إن كنت لا تقدر علی شراء الاشتراك عبرPayPal أو بطاقة VISA، الرجاء ارسال رقم هاتفك المحمول إلی مدير الموقع عبر
webmaster@noormags.com
.
You need Sign in to view the content of the article. If you are not a member, proceed from part Sign up.
If you fail to purchase subscription via PayPal or VISA Card, please send your mobile number to the Website Administrator via
webmaster@noormags.com
.