![171](/view/entityimage/pageimage/bsq.gif?articleid=2143269&number=3&pagenumber=171&language=fa)
نویسنده: آقاداود، رسول ؛ طالبی، احمدرضا ؛
کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی مجموعه مقالات سومین کنفرانس بینالمللی مطالعات بین رشتهای در مدیریت و مهندسی (25 صفحه - از 171 تا 195 )
کلیدواژه ها: رضایتمندی مشتری تصمیم گیری چند معیاره بازاریابی خدمات بانکی وفاداری
- دریافت فایل ارجاع :
-
(پژوهیار,
,
,
)
-
-
![171](/view/entityimage/pageimage/bsq.gif?articleid=2143269&number=3&pagenumber=171&language=fa)
تحتاج دخول لعرض محتوى المقالة. إذا لم تكن عضوًا ، فتابع من الجزء الاشتراک.
إن كنت لا تقدر علی شراء الاشتراك عبرPayPal أو بطاقة VISA، الرجاء ارسال رقم هاتفك المحمول إلی مدير الموقع عبر
webmaster@noormags.com
.
You need Sign in to view the content of the article. If you are not a member, proceed from part Sign up.
If you fail to purchase subscription via PayPal or VISA Card, please send your mobile number to the Website Administrator via
webmaster@noormags.com
.