![424](/view/entityimage/pageimage/bsq.gif?articleid=2143282&number=3&pagenumber=424&language=fa)
نویسنده: بانشی، دکتر عباداله ؛ اللهیاری، احسان ؛
کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی مجموعه مقالات سومین کنفرانس بینالمللی مطالعات بین رشتهای در مدیریت و مهندسی (14 صفحه - از 424 تا 437 )
کلیدواژه ها: نوآوری بازارمحوری بازار یابی مدیریت برند سوگیری های راهبردی
- دریافت فایل ارجاع :
-
(پژوهیار,
,
,
)
-
-
![424](/view/entityimage/pageimage/bsq.gif?articleid=2143282&number=3&pagenumber=424&language=fa)
تحتاج دخول لعرض محتوى المقالة. إذا لم تكن عضوًا ، فتابع من الجزء الاشتراک.
إن كنت لا تقدر علی شراء الاشتراك عبرPayPal أو بطاقة VISA، الرجاء ارسال رقم هاتفك المحمول إلی مدير الموقع عبر
webmaster@noormags.com
.
You need Sign in to view the content of the article. If you are not a member, proceed from part Sign up.
If you fail to purchase subscription via PayPal or VISA Card, please send your mobile number to the Website Administrator via
webmaster@noormags.com
.