چکیده:
مقاله حاضر به روش مروری کتابخانه ای است، که با توجه به نظرات اندیشمندان این عرصه به رشته تحریر در -
آمده است. هدف این مطالعه بررسی تاثیر مهد کودک در یادگیری دانش آموزان ابتدایی انجام گرفته است.
محتوای لازم برای نگارش این مطالعه از طریق جستجو در پایگاههای اطلاعاتی scholar G،SID و موتور
جستجوی گوگل بدست آمده است. نتایج بدست آمده نشان می دهد، آموزش در دوران اولیه کودکی مورد
توجه و علاقه طیف وسیعی ازدست اندرکاران تعلیم و تربیت، فلاسفه، دانشمندان و روانشناسان بوده است.
امروزه بسیاری از اندیشمندان، سالهای پیش از دبستان را پرثمرترین سالها برای آموزش و یادگیری میدانند و
معتقدند که کودک خردسال با سرعت بیشتر از آنچه بعدها خواهد توانست، یاد میگیرد.