![324](/view/entityimage/pageimage/iis.gif?articleid=2153007&number=8&pagenumber=324&language=fa)
نویسنده: شاکری، امیرحسین ؛
کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک مجموعه مقالات هشتمین کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک رتبه ملی (14 صفحه - از 324 تا 337 )
امروزه حرکت از روابط یک جانبه و رقابتی به سمت تعامل و روابط دو جانبهء بلندمدت و توام با تشریک مساعی با مشتری م
![](https://file3.noormags.ir/entityimage/publisher/mdb.gif)
کلیدواژه ها: شبکه های اجتماعی رفتار خرید آنی بازاریابی تعاملی حالات ه جانی
- دریافت فایل ارجاع :
-
(پژوهیار,
,
,
)
-
-
![324](/view/entityimage/pageimage/iis.gif?articleid=2153007&number=8&pagenumber=324&language=fa)
FailDailyLimitedMessage();
FailForSeeContentTypeRecharge();
FailForSeeMorePageRecharge();