خلاصه ماشینی:
"فصل یکم:مدیریت خوشنامی چیست؟در ابتدای این فصل به نقل از مؤسسهء روابط عمومی انگلستان آمده است:«روابط عمومی،مجموعه فعالیتهایی است که با هدف حفظ و توسعه خوشنامی سازمان صورت میپذیرد»در این کتاب سعی میشود تا به دستاندرکاران روابط عمومی کمک کنند تا فعالیتهای خود را به نحو مدیریت کنند که نه تنها کارا بلکه اثربخش نیز باشند و در همان حال بر خوشنامی و نیکنامی این واحد در درون و برون سازمان افزوده شود.
در بخش مدیریت کیفیت این کتاب،موضوعاتی همچون چگونگی ترویج اهمیت کیفیت در سازمان،چگونگی ترویج کیفیت در برنامههای سازمان،نحوهء پشتیبانی از بینش کیفیت در سازمان از طریق تدوین سیاستهای کیفی،راهبردهای اجرایی،تأثیر فرایندها و محیطهای کاری و همچنین تضمین کیفیت،اندازهگیری کیفیت و ارزیابی آن تجزیه و تحلیل و چک لیستهایی برای هریک از این موضوعات ارائه شده است.
هدف اساسی از تالیف کتاب حاضر رفع یکی از آسیبهای عمومی کتاب موجود آموزشی روش تحقیق است به طوری که به رغم کثرت منابع علمی آموزشی در زمینهء روش تحقیق در مدیریت کمتر کتاب با منبعی را میتوان یافت که به گونهای کاربردی و اجرایی مراحل تکمیل یک پژوهش مدیریتی را به تصویر کشیده باشد در این کتاب مؤلف بر آن است تا بتواند راهنمایی علمی برای آن دسته از مدیران و کارشناس نظامهای اداری و اجرایی فراهم سازد که در فرایندهای جاری محیط کار نیاز به تحقیق و پژوهش را احساس کردهاند اما شیوههای علمی و عملی اجرای آن را به صورت کامل نمیدانند."