خلاصه ماشینی:
"گزارشی از وضعیت زنان در کنیا،زامبیا و تانزانیا مشکلات آموزش فنی و حرفهای برای زنان 1lنتیجه یک گزارش دفتر بین المللی کار (ILO) این است که،زنان در کشورهای مورد بررسی طی دوران تحصیل،همواره از حد اقل توجه برخوردار بودهاند،بنابراین لازم است در جهت ارتقاء و پیشرفت آنان در سطح ملی،اصول و ضوابط مناسبتری تدوین شود.
(به تصویر صفحه مراجعه شود) 2lبا بررسی موقعیت آموزش فنی و حرفهای زنان در کشورهای کنیا،زامبیا و تانزانیا این موضوع روشن شد که تعداد کمی از معلمان آموزش فنی و حرفهای،زن هستند،و انگیزه زنان از ورود به زمینههای فنی تنها این است که معلم دروس خانهداری یا امور دفتری شوند،که شامل موضوعات مربوط به دبیری،منشیگری،ماشین نویسی،تندنویسی و دیگر کارهای دفتری است.
با این همه،مبارزه زنان برای دستیابی به تساوی فرصتهای شغلی هنوز متوقف نشده (به تصویر صفحه مراجعه شود) 1lاست.
راهحل این مشکل،در بهبود بخشیدن به کیفیت آموزش ارائه شده به دختران است،بدون آنکه از سطح استانداردهای کمی کار کاسته شود."