خلاصه ماشینی:
"همسانسازی و جانشینسازی رمبو با یک شترمرغ بهانهای است برای حضور یک تصویر در شعر: خانهء رمبو در«هرار»پسزمینه را تشکیل میدهد و قامت شترمرغی با سایهء بلندش که به حیوانی(احتمالا یک سگ)ختم میشود.
به آغازی که نمیدانیم کجاست؟(تاریخ عکاسی؟!)نخست باید باور کنیم که این یک عکس است؟(تاریخمندی سریش متن است.
پس چرا باید اصرار بر نفی تاریخمندی داشت؟ رمبو را تاریخی روایت میکند که خود در صدد نفی آن بود.
با این تفاوت که رمبو راوی تاریخ خود شد و آن را جایگزین تاریخ از پیش سساخته کرد:روایتی از پیش صورتبندی شده که در پی کشف نبوغ است.
باید از شترمرغ بپرسیم که چه فکر میکند درباره فصل و کمال،شبهای موحش همراه Abinthe از حضور در ماههای عشق برای جوایز مقالهنویسی، دیوارهای کریستالی دودی شده از ذغال Camden Town فوج نقاشان نصفه نیمهء تحصیل کرده که کمی Prester John را در رنگ مالیهای Cork Street به کار میبستند."