خلاصه ماشینی:
دلیل آن واضح و روشن است:شرکتهایی که در مقابل فشارهای موجود به صورت کاهش استراتژیک هزینهها و تجدیدنظر در ساختار هزینههای خود، عکس العمل نشان میدهند نسبت به شرکتهایی که سیاست کاهش همهجانبه هزینهها را دنبال میکنند دارای عملکرد بهتری بوده و آنها را از میدان بدر میکند.
در نتیجه نوعا برنامههای کاهش هزینهها بدون توجه به منابع و امکانات موجود یا بالقوه ارائه خدمات و تولیدات منحصر بهفرد، دنبال میشود.
اگرچه بهطور معمول دامنه خدمات این شرکت بخشهای وسیعی از بازار را دربر میگرفت،نتایج تحلیلهای انجامشده حاکی از این بود که سیاست وسیعتر کردن بازارهای هدف (LARGE-POLICY SOGMENT) به مراتب سودآورتر است.
به این ترتیب ثابت شده که کاهش استراتژیک هزینهها ابزاری قوی برای تغییر است.