خلاصه ماشینی:
اگرچه بههرحال نمایندگان مرکز توسعه صادرات مساعدتهایی کردند و تقریبا هرکسی به یادداشتها و خاطرات کیفیتی کیفیت حضور در یک نمایشگاه از:مجتبی کاشانی (به تصویر صفحه مراجعه شود) هر قیمتی نمونههای نمایشگاهی خود را به فروش رسانید اما همین اخلاق و فرهنگ تنگنظرانه و کوتاهنگر رقابتی و صادراتی و نیز عدم بررسی و جمعآوری اطلاعات صحیح موجب شد تا در نمایشگاه عجولانه دیگری که 9 ماه بعد به قصد فروش و بصورت اختصاصی برای ایران در همان کشور تشکیل شد،بسیاری از کالاها که بدون هیچ ارزیابی صحیح و بازاریابی اولیه برده شده بودند، روی دست صاحبان آنها باد کرد و ناچار بسیاری از آنها مجبور شدند برای رها شدن از شر آنها یا کالاهای خود را با قیمتهای بسیار نازل به فروش برسانند و یا آنها را به صورت امانی نزد بازرگانان امارات بگذارند تا هروقت و به هر قیمتی به فروش رسید پول آن را دریافت کنند.