خلاصه ماشینی:
-کارکنان آزموده و سایر موارد غیر عینی -قدرت یادگیری،تحول و نوآوری سازمانهای امروز مبالغ هنگفتی صرف تکنولوژی اطلاعات میکنند،ولی هیچیک از عوامل آتی موفقیت درباره ارزیابی عملکرد مورد توجه سیستمهای فعلی قرار نمیگیرند.
شرکتها،به منظور ایجاد یک سیستم عملکرد آتی،میباید در زمینه ارزیابی در ردههای بالا از قبیل فعالیتهائی که به منظور تقویت رفتاری مورد تاکید مدیریت قرار داشته و یا استراتژیهائی که برای هدایت سرمایه مورد استفاده قرار میگیرند،آگاهیهای لازم را کسب نمایند.
اینکار را میتوان با در نظر گرفتن سازمان به عنوان یک سری فعالیتها آغاز کرد:طراحی،ساخت،فروش، توزیع و خدمات،هر کدام از این عوامل را میتوان مورد ارزیابی قرار داد.
با تاکید بر استراتژی شرکت با استفاده از کارت امتیاز،میتوان یک سیستم ارزیابی عملی ایجاد کرد تا برای کارکنان انگیزهای بوجود آورد که خود را با استراتژی سازمان تطبیق دهند.
با انتقال شرکتها از شکل سازمانی قدیم به جدید ارزشیابی عملکرد میتواند به عنوان روش مفیدی برای تحول مراحل فعالیت مورد استفاده قرار گیرد.