خلاصه ماشینی:
"به عبارت دیگر،آیا آنان چنین تمایلی داشتند؟این زنان چهکسانی بودند و حضور آنان درنقاشی رسمی،چه معنایی را منتقل میکرد؛نقاشیای که کار آن بزرگداشت مراحل اولیهء تاریخی آکادمی یادشده و نیز آموزش ایدهآلهای هنرمندان و هنر آکادمیک،به نسلهای بعدی بود؟ شهرت این دو زن،پیش از ورود به انگلستان،کاملا تثبیتشده بود.
وی نخستین زنی بود که به رغم عدم الگوبرداری از مدل برهنه،نقاشیهای تاریخی ترسیم میکرد و نخستین نقاشی بود که (به تصویر صفحه مراجعه شود) *پگ براند،استادیار فلسفه و همسر مایلز براند،رئیس دانشگاه ایندیانا است.
آنان در بدو امر،به دلیل استعداد هنری و آثار مبتکرانهء خود که با آثار همقطاران مردشان قابل مقایسه بود،مورد قدردانی قرار گرفتند؛ولی بعدها-هنگامیکه زافنی آنان را از ترسیم مردان هنرمندی که بهطور تصادفی،گرداگرد دو مدل مرد برهنه جمع شده بودند،محروم کرد-با انکار نقش مشروع خویش در زمینهء نقاشی روبهرو شدند.
این امر در آن زمان و در نسلهای بعد،چه پیامی برای دانشجویان و تودهء مردم داشت؟ توصیف زافنی از غیبت زنان،نقطهء آغازی پرتوان در آموزش نقش ژانر در تاریخ زیباییشناسی است."