خلاصه ماشینی:
"الگوی مهارتی چند فرهنگی برای مشاوره با کودکان سرآمد و با استعداد این مقالهی پژوهشی،الگوی مهارتی چند فرهنگی را برای مشاوران مدرسهای ارائه میدهد که با کودکان سرآمد و با استعداد سروکار دارند یا ممکن است سروکار داشته باشند.
الگوی کنونی سه مهارت را ارائه میدهد که باور دارد این مهارتها برای مشاوره اثربخش با کودکانی که فرهنگ متفاوت دارند و سرآمد و بااستعداد شناخته شدهاند،اهمیت دارد.
Journal of school counseling,6(4) دانشآموزان دارای آشفتگی هیجانی؛چگونه مشاوران مدرسه میتوانند آنها را یاری کنند دانشآموزان دارای آشفتگی هیجانی(DE)ویژگیهای خاص خود را دارند که مستلزم توجه بیشتر از سوی مشاوران،معلمان و دیگر کارکنان مدرسه است.
افزون بر این، نظریهها و رویکردهای اثربخشی نیز برای یاری مشاوران مدرسه در ارضای نیارهای گوناگون این دانشآموزان ارائه شده است."