خلاصه ماشینی:
معرفی کتاب مدیران جهانی اثربخشی مدیریتی در گستره جهانی نویسندگان:جین برتین لسلی،ماکسین دالتون و سایرین مترجم:دکتر علی محمد گودرزی ناشر:انتشار سرآمد نوبت چاپ:اول،خرداد 1387 شمارگان:2000 نسخه بها:4000 تومان تلفن:88604222 (به تصویر صفحه مراجعه شود) کتاب حاضر که حاصل یک پژوهش عمیق است،تلاش دارد که ضمن توصیف نقشهای مدیریتی،مدلی را ارائه کند که در آن نقشها با قابلیتها و مفاهیمی که در یک محیط جهانی مطرح هستند و شیوه تعامل و ارتباط متقابل آنها با یکدیگر مورد بررسی قرار گیرد.
بازیهای استراتژیک بازاریابی نویسندگان:جان زاگولا،ریچارد تانک مترجم:علی عیاری ناشر:فرا نوبت چاپ:اول،بهار 1387 شمارگان:3000 نسخه بها:4300 تومان تلفن:88880700 (به تصویر صفحه مراجعه شود) در کتاب حاضر نویسندگان تلاش کردهاند تا پیچیدگیهای رقابت سنگین و رویارویی اقتصاد امروز را طبقهبندی کرده و در قالب پنج استراتژی روشن به نامهای استراتژی جنگ قدرت،استراتژی سکوی اول،استراتژی حرکت آرام و پنهان،استراتژی راه سوم،و استراتژی دو سر طیف برای خوانندگان تشریح کنند.