چکیده:
در این مقاله سعی شده با مطالعهء نقش مطبوعات و رسانههای همگانی برای اعلام ریگان به عنوان نامزد انتخابات و استراتژی«موضوع روز»که برای پیشبرد اهداف وی در سال 1980 مقرر شد چگونگی انتقال پیامهای انتخاباتی ریگان از طریق رسانه مشخص شده است. تجزیه و تحلیلهای پوششهای خبری نامزدی ریگان در مطبوعات و رسانهها نشان داده است که ریگان تنها در محتوای پیامهای خود در رسانه موفق بوده و نه در کیفیت.به بیان دیگر میتوان گفت که معیار درستی برای ارزیابی اثر بخشی استراتژی«موضوع روز»حتی با بررسی این استراتژی در نامزدی ریگان،بدست نیامده است.اما نقش سه عنصر نامزد،جامعه و مطبوعات در معرفی یک نامزد در انتخابات را میتوان بسیار تنگاتنگ و رابطهای سه سویه تعریف کرد.
This contribution examined Ronald Reagan's 1980 election campaign to judge the effects of his Issue of the Day (IOD) media management strategy on his image as portrayed in the print and televised news media and also attempts to show the conveying his single message over extended periods of time.Our analysis shows Reagan had only success shaping the content of the press's coverage, but not its tone. Thus, according to the findings we conclude that there is no efficacy his IOD strategy even to portray the realimage of his candidacy which is presented by the press to the public.But we can conclude that creating a public image for a presidential candidate is known as a three-player game involving the candidate, the public, and the press. The press continues to play an important and independent role in the construction of candidate images in the minds of the public.
خلاصه ماشینی:
در این مقاله سعی شده با مطالعهء نقش مطبوعات و رسانههای همگانی برای اعلام ریگان به
تحلیلهای موجود مبیین این مطلب است که ریگان صرفا در طرطح محتوای پوشش خبری
موضوع روز تأثیر بسزایی بر برنامههای خبری تلویزیون،روزنامهها و مطبوعات داشته است.
منظور از قابلیت دسترسی به مطبوعات این است که خود نامزد یا هریک از کارمندان
هدف از مبارزه انتخاباتی بود تا از این طریق بتواند پیام واضح سیاست خارجی و دفاعی را
مبارزه انتخاباتی سال 1980 ریگان دقیقا با کاربرد و آثار استراتژی«موضوع روز»در این تحقیق متناسب است.
استراتژی مزبور و نیز نحوه پاسخگو بودن مطبوعات در برابر نامزدها شرح داده شده است.
برخوردار بوده و نیز از امکان دسترسی مطبوعات به ریگان بسیار کاسته است.
موضوعات مختلف نیز سخن گفت،اما قابل ذکر است که در این زمان میزان دسترسی به
ریگان کاملا بر گرفته از استراتژی مزبور بوده است.
انتخاباتی تأثیر فزایندهای بر روزنامهنگاران مطبوعات داشته است،و روزنامهنگاران تلویزیون را نیز در تهیه یادداشتهای مهم رسانههای خبری همواره تحت تأثیر قرار داده است.
با توجه به اعمال استراتژی«موضوع روز»در طی این 3 هفته،فقط 7/50 درصد گزارشهای کوتاه خبری و 70 درصد گزارشهای تلویزیونی از تفاسیر دقیقی از پیامهای
طی هفتههای دوم تا چهارم،میزان ارتباطات رسمی ریگان با مطبوعات افزایش یافته و از میزان دسترسی وی با مطبوعات نسبت به هفته اول کاسته شده است.
ارتباطات ریگان با مطبوعات به ستاد انتخاباتی پیوست)و پس از آن هردوی این رسانهها
همچنین این استراتژی در کاهش میزان اشتباهات ریگان در پوشش مطبوعاتی موثر
بنابراین به این نتیجه میرسیم که استراتژی مزبور در کاهش ارتباطات ریگان با