خلاصه ماشینی:
COM) به یکی از پرطرفدارترین پایگاههای اینترنت در ژاپن مبدل شده که همه چیز از دیسک ترمز گرفته تا متون طالعبینی را در معرض فروش قرار داده است.
تحلیلگران تخمین میزنند ظرف 5 سال تویوتا 20 درصد سود خود را از کار و کسب غیر از فروش اتومبیل به دست آورد.
دو سال پیش سواریهای بیزرق و برق تویوتا در بازار ژاپن به سهولت به فروش نمیرفتند و برای سومین سال متوالی سهم تویوتا از بازار اتومبیل به کمتر از 40 درصد رسید،لذا مهندسی به نام ایچیهاشی (ICHIHASHI) مأموریت یافت تا یک سواری کوچک پرجاذبه با طرحی تازه بسازد.
برپایه طراحی VITZ چهار مدل دیگر از مینیون گرفته تا سواری کوچک موسوم به WILL VI که طرحی آیندهگرایانه دارد همه حولوحوش 12 هزار دلار قیمت دارند.
ضمنا تویوتا توانسته است به نحوی هزینه تولید را در این مدل 25 درصد کاهش دهد.