خلاصه ماشینی:
نگاهی به یک کتاب راهبردهای تولید موج جدید از:سید محمد باقریزاده ابعاد مدیریت سازمانی و منابع انسانی گردآورنده:جان استوری ویرایش و تنظیم:عباس مظاهری گردآورندگان:دفتر امور مدیران بنیاد مستضعفان و جانبازان انقلاب اسلامی زمان چاپ:چاپ اول-بهار 1379 (به تصویر صفحه مراجعه شود) نگاه کلی کتاب«راهبردهای تولید موج جدید»اثری است که توسط«جان استوری»در صفحه 439 صفحه، شامل عنوان،پیشگفتار،فهرست اختصارات، فهرست نمودارها،و دوازده فصل به قلم جمعی از اندیشمندان مدیریت،گردآوری شده است.
دوم،موضوعهای منابع انسانی و رفتار سازمانی اموری محوری برای اجرای فرایند به شمار میروند و سوم اینکه این موضوعها از طریق طراحی و اعمال یک راهبرد تولید جدید مورد ملاحظه قرار گیرند.
(96) فصل 4-وجه مشترک طراحی و تولید در این فصل،دلایل اینکه چرا طراحی و تولید باید به هم نزدیک شوند،سازوکارهای انجام این کار،و بهبود قابلیت راهبرد حاصل از این حرکت مورد بررسی قرار گرفته و با بحث درباره مشکلاتی که شرکتهای غربی به هنگام ایجاد تغییرات مناسب در ساختار و فرهنگ سازمانهایشان با آن روبهرو هستند موضوع را به پایان میبرد.
(198) فرایند و نتایج راهبرد تولید موج جدید در خصوص روابط اشتغال و مناسبات کاری،در سه بخش مورد بررسی قرار گرفته است.
(273) هدف این فصل را نویسنده اینگونه تبیین میکند،و عبارت است از توصیف ماهیت برنامهریزی منابع تولید،تجزیه ویژگیهای اصلی یک اجرای واقعی،و بیان مزایا و تأثیر این اجرا بر سازمان به سه قسمت اصلی برنامهریزی منابع تولید یعنی برنامهریزی،اجراء و عملیات و بالاخره به نتایج و اثرات میپردازد.