خلاصه ماشینی:
"فصل چهارم این اثر،به ساختار جهانی سازمانهای رسانهای پرداخته که انواع طبقهبندیها و تقسیمبندیهای متداول در سازمانهای مختلف رسانه(اعماز رسانههای پخشی و چاپی)از مهمترین موضوعات مطرح شده در این فصل کتاب میباشد.
ارزیابی در یک جمعبندی کلی در مورد مباحث مطرح شده در اثر فوق و میزان سودمندی این مباحث میتوان گفت:در بخش تصمیمگیری مدیریتی،علاوه بر تأکید بر اهمیت تصمیمگیری و تقسیمبندی آن،به فرآیند تصمیمگیری و مراحل و محدودیتهای آن هم اشاره شده است که آشنایی با این موضوعات مدیران سازمانهای رسانهای را در انجام وظایفشان یاری میرساند.
علاوه بر موارد فوق از دیگر نقاط مثبت این کتاب میتوان به قانونهای حاکم بر سازمانهای رسانهای اشاره کرد.
از دیگر نقاط مثبت اثر فوق این است که خلاصهای از کلیدیترین و اصلیترین مباحث مطرح شده در آن فصل(در انتهای هر فصل)ذکر گردیده که برای افرادی که این کتاب را مطالعه مینمایند،موجب صرفهجویی در زمان و پرهیز از اتلاف وقت میگردد."